„Lwy PR” to nowy, doroczny plebiscyt organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations na najwybitniejsze osobowości profesji public relations w Polsce.
Zgłoszone mogą być osoby fizyczne działające w dziedzinie PR w jednym z trzech sektorów gospodarki: sektor publiczny, biznes oraz działalność pozarządowa (NGO), a zgłaszającymi – wszystkie osoby fizyczne.Wręczenie Lwów PR będzie połączone z konferencją „Wyzwania dla branży PR” i będzie miało miejsce 29 września.
Wyłonienie zwycięzców odbywa się w trakcie dwuetapowego głosowania. Spośród zgłoszonych kandydatur komisja konkursowa wybiera po trzy osoby w każdej kategorii i poddaje je pod głosowanie członków PSPR. Taka demokratyczna i szeroka metodologia zapewnia najpełniejszy możliwy obiektywizm wyboru, a jednocześnie jest najwyższą formą uznania przez środowisko zawodowe PR. Laureaci zostaną uhonorowani tytułem i statuetką „Lwa PR”.
Główne kryteria oceny zawierają nie tylko udokumentowane osiągnięcia zawodowe kandydatów, ale także nowatorskość stosowanych przez nich pomysłów i rozwiązań oraz przestrzeganie etyki zawodowej i społecznej.
– Odeszliśmy od formuły konkursu, w którym komisja lub jury przyznaje nagrody w poszczególnych, zawężonych kategoriach, jak np. najlepsza kampania PR, najlepsze wydarzenie promocyjne roku, czy najlepszy magazyn dla pracowników. Chcemy uhonorować najwybitniejsze osobowości naszej branży za bieżącąą działalność, za to, że inspirują całe nasze środowisko zawodowe, że prowokują nas do przemyśleń i do kwestionowania utartych szlaków – wyjaśnia ideę plebiscytu Szymon Sikorski, Prezes zarządu PSPR.
Gali wręczeniu Lwów 2011 towarzyszyć będzie konferencja „Wyzwania dla branży PR ad 2011”. Szczegóły oraz zgłoszenia na konferencję pojawią się niebawem na stronie konferencji.
Więcej informacji na stronie: http://lwypr.pl
Źródło: Polskie Stowarzyszenie Public Relations