Jak powiedział Hutyra – kierunkiem naszego działania jest strategiczne podejście do planowania jak i zakupu mediów. W swojej pracy korzystamy ze wszystkich dostępnych badań rynkowych jak również zaawansowanych technologii pozwalających maksymalizować skuteczność inwestycji w media elektroniczne.
Maciej Hutyra jest absolwentem Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu oraz Mastère Spécialisé accrédité par la Conférence des Grandes Ecoles. Do momentu rozpoczęcia pracy w Value Media Maciej Hutyra pracował między innymi jako: specjalista ds. sprzedaży portalu Poland.com oraz przez wiele lat jako specjalista ds. sprzedaży i marketingu internetowego w wydawnictwie Vogel Burda Communications sp. z o.o.
Klientami, którzy do tej pory zaufali ValueMedia są m.in. Telefonia Dialog, BenQ Polska, Orange School, EPIK Szkoła Języków Obcych, GTS Polska, Wydawnictwo Helion, Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, Posti, Inter Mind i wiele innych.