MAJ 2006 – Naturpost już w Polsce, obsługiwany przez ContactPoint

Naturpost jest producentem suplementów zdrowotnych i upiększających dla kobiet i mężczyzn. Produkty są bardzo popularne na terenie krajów skandynawskich i sprzedawane z ogromnym sukcesem w Szwecji, Norwegii, Finlandii a także Holandii i Danii.

Naturpost jako drogę kontaktu ze swoimi klientami wybrał call center, jeden z najbardziej skutecznych kanałów informacji i sprzedaży swoich produktów. Jest to nowatorski pomysł na rynku polskim w dziedzinie profilaktyki zdrowotnej. Wybór telemarketingu jest najbardziej efektywnym rozwiązaniem w przypadku wprowadzania nowego produktu na rynek. Rozwiązanie to zapewnia klientom Naturpost szybkość, łatwość i wygodę w zamawianiu produktów oraz ich dostarczaniu prosto do domu. W rozmowie ze Specjalistami, Klient ma możliwość uzyskania kompleksowych odpowiedzi na wszelkie pytania, a Specjaliści dzięki zdobytym informacjom od Klienta, maja możliwość doboru produktu adekwatnego do jego potrzeb.

Istotnym czynnikiem przy wyborze firmy ContactPoint na partnera firmy Natrupost, jest jej doświadczenie w realizacji zintegrowanych usług call center.

Jest to jeden z pierwszych na polskim rynku, przykład wykorzystania narzędzi call center w profesjonalnej sprzedaży produktów zdrowotnych.