Majewski i Kurzajewski przekonują do płatności mobilnych

W poniedziałek 16 września wystartowała nowa odsłona jesiennej kampanii reklamowej PKO Banku Polskiego. W spocie wyprodukowanym przez Film Reaktor, Szymon Majewski wraz ze znanym dziennikarzem sportowym Maciejem Kurzajewskim przekonują do usług płatności mobilnych.

„O co tu biega?” to pierwszy ze spotów zaplanowanych w ramach jesiennej kampanii PKO BP. Tematyka i klimat filmu nawiązują do greckiej mitologii.Obok Szymona Majewskiego, jako gość specjalny wystąpił znany dziennikarz sportowy Maciej Kurzajewski.

– Ciekawym wyzwaniem producenckim była scenografia. Została zbudowana makieta krajobrazu Olimpu oraz jego wnętrze wraz z kolumnami. W fazie postprodukcji sprawiliśmy, że królestwo unosi się w chmurach. Atrakcyjność spotu zasadza się na gęsto utkanej akcji i szeregu efektów wizualnych – począwszy od lewitowania postaci granej przez Macieja Kurzajewskiego, poprzez gromy ciskane przez Zeusa, skończywszy na ogniu płonącym w samym środku scenografii. Dużo uwagi poświęciliśmy również castingowi. Zależało nam na tym,aby wykreować postaci, które będą nowoczesne, oryginalne i zaskakujące w stosunku do popularnych wyobrażeń na temat bogów z Olimpu. Dlatego np. nasz Zeus jest dojrzałym, a niesiwowłosym, starszym mężczyzną, a Maciej Kurzajewski, dziennikarz sportowy związany z akcją społeczną PKO BP „Biegajmy razem”, wcielił się w postać Hermesa biegającego w skrzydlatych butach – mówi Sebastian Maj, producent z Film Reaktora.

Źródło: Film Reaktor