Bankowość elektroniczna ma służyć w Meritum Bank nie tylko bieżącej obsłudze transakcji klientów, ale stanowić także wygodne i nowoczesne narzędzie do zarządzania finansami dla klientów indywidualnych oraz małych i średnich firm.
„W bankowości elektronicznej jest jeszcze wiele funkcjonalności, które można zaproponować Klientom. Dzięki temu będą oni mogli oszczędzić czas oraz efektywnie zarządzać swoimi finansami. Pani Małgorzata Adamczyk, która właśnie dołączyła do naszego zespołu, to najlepsza osoba do realizacji tego ważnego dla Banku celu. Wierzę, że dzięki niej e-banking będzie naprawdę mocną stroną Banku” – mówi Mariusz Karpiński, Prezes Zarządu Meritum Bank.
Małgorzata Adamczyk, pracując w Nordea Bank, odpowiadała za stworzenie wielokrotnie nagradzanego systemu e-banking oraz innowacyjnego call-centre, które w opublikowanym w 2006 roku rankingu Home&Market zostało uznane za najlepszą infolinię instytucji finansowej w Polsce. Bankowość internetowa, którą tworzyła Małgorzata Adamczyk, wygrała ostatni ranking Newsweek na najlepszą w Polsce bankowość elektroniczną, wyróżniając się wieloma innowacyjnymi rozwiązaniami w zakresie funkcjonalności i bezpieczeństwa. Jako pierwsza w Europie została przystosowana do użytku przez osoby niewidome. Rozwiązania tworzone przez zespół kierowany przez Małgorzatę Adamczyk zyskały uznanie w ramach grupy finansowej Nordea.