Małgorzata Olszewska została dyrektorem zarządzającym MRM Worldwide

„MRM z niewielkiego działu rozwinęło się do roli wiodącej agencji interaktywnej full service wyznaczającej standardy w naszej branży. Moim zadaniem jest dalszy rozwój firmy i ludzi, którzy pracują na jej sukces.” – mówi Małgorzata Olszewska.

Małgorzata Olszewska ma na swoim koncie kilkaset projektów interaktywnych w tym ponad 20 serwisów www dla takich Klientów jak: Polkomtel, Nestlé, Merlin, MasterCard, Maspex, ITI, Polsnack. Koordynowane przez nią projekty zdobywają nagrody, min Effie dla Clearasila czy Golden Arrow dla Polkomtela.

„Działamy zarówno na rynku marketingu interaktywnego, jak i marketingu bezpośredniego – mówi Małgorzata Olszewska. Moim celem jest dalsze integrowanie tych obszarów. Oferujemy naszym Klientom rozwiązania nastawione na konsumenta, które z jednej strony angażują go w komunikacje marki, a z drugiej pozwalają pozyskiwać precyzyjną wiedzę na temat jego zachowań. Silne zaplecze strategiczne, badawcze, technologiczne, mediowe, a także doświadczenie międzynarodowe pozwalają nam na obranie takiego kierunku.”

Małgorzata Olszewska jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Zdobytą dotąd wiedzę rozszerzyła, uczestnicząc w programie The Advanced Certificate in Marketing honorowanym przez The Chartered Institute of Marketing w Londynie.
Wolny czas spędza na aktywnym wypoczynku jeżdżąc konno i żeglując.