„Mam Inteligo” – druga edycja programu lojalnościowego

1 czerwca wystartowała druga edycja programu lojalnościowego Inteligo „Mam Inteligo”. Po raz kolejny jest ona efektem wspólnych działań banku i OS3 multimedia. W ramach trwającej już od ponad roku współpracy agencji z PKO Bankiem Polskim, OS3 odpowiada za opracowanie i wdrożenie strategii działań marketingowo-sprzedażowych w internecie oraz w innych kanałach elektronicznych.

Inteligo po raz drugi zdecydowało się przygotować swój program member get member razem z OS3 multimedia. To kolejny projekt zrealizowany przez agencję dla jednego z brandów PKO Banku Polskiego.

– Praca dla największego banku w Polsce to dla nas duża nobilitacja. To też wyzwanie, bo poprzeczka jest ustawiona wysoko. Tym bardziej cieszymy się, że nasza współpraca z Klientem bardzo dobrze się układa, dając satysfakcję obu stronom – mówi Marcin Maj, Business Development Director w OS3 multimedia.

Umowa między PKO Bankiem Polskim i OS3 multimedia podpisana jest na trzy lata. Dotychczas agencja zrealizowała dla klienta szereg serwisów internetowych – jest autorem m.in. serwisu konkursowego dla SKO, minisajtu konkursowego „ Lokata z milionem”, serwisu member get member dla Inteligo i serwisu konkursowego dla kampanii miniratki. Na bieżąco odpowiada też za kampanie internetowe produktów PKO Banku Polskiego i Inteligo.

Źródło: OS3 multimedia