Manager magazin Verlagsgesellschaft mbH dokupił udziały w Grupie Wydawniczej INFOR

Decyzja o sprzedaży wiąże się z planami rozwoju i porządkowaniem oferty Grupy Wydawniczej INFOR S.A., która rozważa wejście na giełdę oraz nowe projekty wydawnicze, w których byłaby 100 procentowym udziałowcem.

Dla manager magazin Verlagsgesellschaft mbH decydujące znaczenie posiadają bardzo dobre wyniki polskiej edycji pisma – dynamicznie rosnąca sprzedaż egzemplarzowa i prenumeraty, jak też doskonała sprzedaż reklam oraz świetny image czasopisma.

Obie strony bardzo pozytywnie oceniają dotychczasową współpracę, zwłaszcza udział Grupy Wydawniczej INFOR S.A. w popularyzacji manager magazin w Polsce. Planują też dalsze współdziałanie na polu dystrybucji, marketingu, organizacji eventów oraz współpracę między manager magazin a “Gazetą Prawną” i innymi tytułami GW INFOR.