Z początkiem października Marcin Jaworski został rzecznikiem prasowym Polskiej Izby Ubezpieczeń. Będzie pełnił też funkcję menedżera ds. komunikacji i analiz.
Marcin Jaworski ma ponad 20-letnie, różnorodne doświadczenie w szeroko pojętej komunikacji. W tym czasie zdobył unikalny mix doświadczeń, pracując w głównych mediach ogólnopolskich i branżowych, dużej korporacji, administracji państwowej i agencji public relations.
Przez ostatni rok był dyrektorem ds. PR w agencji Brandscope Communication Consultants. Wcześniej przez pięć i pół roku (od 2016 do 2021 r.) był rzecznikiem prasowym oraz ekspertem ds. komunikacji i edukacji w biurze Rzecznika Finansowego. Do 2016 r., zajmował stanowisko rzecznika prasowego Grupy Warta, gdzie na początku przez rok – od 2010 r. – pracował jako analityk w departamencie e-marketingu.
Przez wiele lat był dziennikarzem specjalizującym się w tematyce usług finansowych, ze szczególnym uwzględnieniem ubezpieczeń. W latach 2005-2010 pracował jako dziennikarz w „Gazecie Prawnej”. Wcześniej redaktor naczelny „Dziennika Ubezpieczeniowego” i „Miesięcznika Ubezpieczeniowego”, dziennikarz i zastępca redaktora naczelnego w „Gazecie Ubezpieczeniowej” i dziennikarz w „Gazecie Finansowej”.
Dwukrotnie – w latach 2006 i 2009 – uznawany za Dziennikarza Ubezpieczeniowego Roku przez kapitułę konkursu organizowanego przez Polską Izbę Ubezpieczeń. Absolwent Instytutu Stosunków Międzynarodowych na Uniwersytecie Warszawskim. Dziennikarstwa uczył się w ramach działalności w Stowarzyszeniu Młodych Dziennikarzy „Polis”.
Źródło: PIU