Marcin Klimkowicz nowym dyrektorem ds. rozwiązań lojalnościowych w Mastercard

1 września 2018 r. rolę dyrektora ds. rozwiązań lojalnościowych w polskim oddziale Mastercard Europe objął Marcin Klimkowicz. W swojej nowej roli będzie nadzorował program Priceless Specials w Polsce, odpowiadając za jego strategię rozwoju, rynkową ekspansję i za zapewnienie uczestniczącym w nim konsumentom przyjaznych i efektywnych narzędzi do korzystania z jego funkcji. Na nowym stanowisku Marcin Klimkowicz będzie raportować bezpośrednio do dyrektora generalnego polskiego oddziału firmy, Bartosza Ciołkowskiego.

Klimkowicz dołączył do zespołu Mastercard w 2015 r. jako menedżer ds. współpracy z detalistami-partnerami programu Priceless Specials. Od samego początku był zaangażowany we wprowadzenie programu na polski rynek oraz jego rozwój na dalszych etapach. Wraz z zespołem nawiązał współpracę ze zróżnicowanym gronem sieci detalicznych, które dołączyły do Priceless Specials, w tym z jednymi z najbardziej renomowanych marek na polskim rynku. Z kolei poprzez współpracę z uczestniczącymi w programie bankami – wydawcami kart Mastercard przyczynił się do umocnienia pozycji rynkowej Priceless Specials.

Marcin Klimkowicz

Marcin Klimkowicz ma 14-letnie doświadczenie zawodowe. Przed dołączeniem do Mastercard, pełnił różne funkcje w obszarach sprzedaży, marketingu oraz lojalności klienta. Pracował m.in. dla firm PAYBACK i Groupon, gdzie odpowiadał za rozwój, w tym pozyskiwanie nowych partnerów. Pracował także w British American Tobacco, gdzie po ukończeniu programu menadżerskiego, zajmował kilka stanowisk kierowniczych w działach marketingu, sprzedaży oraz zarządzania produktem. Marcin Klimkowicz ukończył studia magisterskie z ekonomii na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Program Priceless Specials jest adresowany do posiadaczy kart Mastercard i Maestro wydanych w Polsce przez uczestniczące w programie banki. Opłacone kartą zakupy u współpracujących detalistów są nagradzane punktami i nagrodami. Użytkownik programu nie musi więc nosić w portfelu osobnych kart lojalnościowych od poszczególnych detalistów – wystarczy, że ma przy sobie swoją kartę płatniczą, której zazwyczaj używa. Cechą wyróżniającą program są oferty specjalne, dopasowane do zwyczajów konkretnego konsumenta. Kolejną zaletą jest szybka gratyfikacja uczestnika. Z programem współpracuje bowiem już ponad 70 marek detalicznych, a dodatkowo 13 banków – wydawców kart Mastercard.

Mastercard