Marek Kamiński będzie promował ofertę Millennium dla biznesu

„Bank ma w portfelu około 6 tys. klientów reprezentujących małe i średnie firmy (przedsiębiorstwa prowadzące pełną księgowość, bowiem indywidualni przedsiębiorcy są zaliczani do detalu). To znacznie poniżej celów, jakie sobie wyznacza. Millennium chciałoby przynajmniej w części powtórzyć sukces z rynku kredytów hipotecznych,na który wdarło się przebojem, zajmując miejsce w ścisłej czołówce. W przypadku MSP celuje w pierwszą piątkę. – Średniookresowa strategia zakłada, że na koniec 2009 r. będziemy obsługiwać ponad 9 tys. klientów z sektora MSP – mówi Piotr Romanowski [członek zarządu Millennium – red.].”, czytamy.

„Prezes Romanowski przyznaje, że nie będzie łatwo zrealizować te założenia. Millennium ma jednak w zanadrzu dwa asy atutowe, na które mocno liczy. Pierwszy to pakiet kredytowy dla małych i średnich przedsiębiorstw, zawierający – w ramach jednej decyzji banku – różne rodzaje kredytów, leasing, faktoring oraz usługi skarbowe – wszystko do wykorzystania według chęci i uznania klienta. Bank doszedł do wniosku, że nawet najlepszy produkt nie sprzeda się bez dobrego wsparcia marketingowego, dlatego do promocji pakietu dla klienta biznesowego sięga po wzorce sprawdzone na rynku detalicznym – znane twarze.”, pisze gazeta.

„Już niedługo bank zacznie kampanię z udziałem Marka Kamińskiego, podróżnika i przedsiębiorcy, który dla pionu bankowości przedsiębiorstw ma stać się taką twarzą, jakimi są Hubert Urbański w detalu i Anna Maria Jopek oraz zespół Feel w hipotekach. Piotr Romanowski zapewnia, że to dopiero początek działań marketingowych skierowanych do firm z segmentu MŚP. „, informuje dziennik.

Banki coraz aktywniej zabiegają o względy klientów z sektora małych i średnich firm. W ostatnich miesiącach część instytucji zmodyfikowała swoją ofertę produktów dla przedsiębiorstw. Pojawiły się nowe pakiety rachunków firmowych, wprowadzono ułatwienia w dostępie do produktów kredytowych, na rynku pojawiły się nowe także karty kredytowe dla MSP. Wejście na rynek nowych graczy niewątpliwie jeszcze bardziej zaostrzy konkurencję w tym segmencie.

Więcej szczegółów w „Pulsie Biznesu”.

Na podstawie: Eugeniusz Twaróg, Puls Biznesu