Maria Grzywaczewska Dyrektorem Marketingu i Kanału Direct Liberty Direct

Do ścisłego kierownictwa Liberty Direct dołączyła Maria Katarzyna Grzywaczewska, która będzie odpowiedzialna za całość działań marketingowych spółki i dalszy rozwój sprzedaży bezpośredniej.

Maria Grzywaczewska z branżą marketingową związana jest od kilkunastu lat. Karierę rozpoczynała w PTK Centertel, początkowo zarządzając działem mediów, a następnie odpowiadając za pozycjonowanie marek Idea i Pop. Przez kilka lat pracowała także w Telekomunikacji Polskiej tworząc strategię komunikacji marketingowej dla Klientów biznesowych. Po wprowadzeniu na rynek brandu Orange objęła stanowisko Dyrektora Biura Strategii Komunikacji Marketingowej dla tej marki. Ostatnie 5 lat spędziła w Avivie prowadząc początkowo dział marketingu kanału direct, a następnie odpowiadając za komunikację marketingową i procesy zarządzania ruchem Klientów dla Aviva Polska.

Maria Grzywaczewska ukończyła Wydziały Polonistyki i Lituanistyki Uniwersytetu Warszawskiego. Jest zamężna i ma czworo dzieci. Interesuje się lingwistyką. Lubi aktywną turystykę i podróżowanie.