Komisja Nadzoru Finansowego, w dniu 1 lutego 2010 r. udzieliła zezwolenia na powołanie Marii Oskroby na członka zarządu Nordea Powszechnego Towarzystwa Emerytalnego S.A.
Maria Oskroba rozpoczęła pracę w Nordea w sierpniu 2007 roku jako Dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji. w dwóch spółkach: Nordea Polska Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. oraz Nordea Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. Zarządzała komunikacją marketingową i korporacyjną oraz odpowiadała za przygotowywanie materiałów wspierających sprzedaż. Współpracowała z partnerami biznesowymi w zakresie wprowadzania do zewnętrznych sieci sprzedaży nowych produktów ubezpieczeniowych Nordea.
W latach 2006-2007 pracowała w Departamencie Marketingu i Komunikacji Citibank Handlowy, gdzie zarządzała komunikacją wewnętrzną. Od 1998 do 2006 roku pełniła funkcję Managera ds. Public Relations w Tchibo Warszawa Sp. z o.o, odpowiadając za wszystkie działania z zakresu PR.
Maria Oskroba ukończyła podyplomowe studia w dziedzinie marketingu i zarządzania oraz europeistykę. Jest absolwentką Wydziału Neofilologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Źródło: Nordea Powszechne Towarzystwo Emerytalne