Marka Aviva podwójnie wyróżniona – za relacje z klientami

Aviva otrzymała certyfikat Marki Wysokiej Reputacji (Premium Brand) i godło Firma Przyjazna Klientowi. 

Marka Aviva, obecna w Polsce od roku, znalazła się w gronie 21 Marek Wysokiej Reputacji. Wiele z nich znanych jest polskim klientom od kilkunastu bądź kilkudziesięciu lat, jak np. Danone czy PKO Bank Polski. Certyfikat Premium Brand przyznawany jest na podstawie niezależnych badań konsumenckich, przeprowadzonych przez Millward Brown SMG/KRC. Wyniki ogłoszono 16 czerwca.

Godło „Firma Przyjazna Klientowi” nadaje Fundacja Obserwatorium Zarządzania po przeprowadzeniu niezależnego audytu. Składał się on z oceny procedur i narzędzi w obszarze obsługi klienta, oceny obsługi klienta w placówkach Aviva oraz badania poziomu satysfakcji klientów. Aviva jest pierwszą firmą ubezpieczeniowo-inwestycyjną, która otrzymała ten tytuł.

Nagrody potwierdzają, że dotrzymujemy obietnic składanych klientom. Traktujemy ich indywidualnie – szanujemy to, kim są i czego potrzebują, a oni doceniają wiedzę naszych doradców i jakość usług. Nagrody dla marki Aviva potwierdzają też powodzenie i wysoką efektywność działań w ramach kampanii rebrandingowej, rozpoczętej przed rokiem. Kluczowe znaczenie miało zintegrowanie działów obsługujących klientów przed wprowadzeniem marki Aviva, uproszczenie procedur, szybsza wypłata świadczeń ubezpieczeniowych – mówi Dominika Kraśko-Białek, wiceprezes grupy Aviva w Polsce. 

Źródło: Aviva