Fundusz Hipoteczny DOM S.A. odświeżył swoją stronę internetową. Nowa witryna, zaprojektowana z myślą o seniorach, wystartuje już jutro. Dzięki przemyślanym rozwiązaniom graficznym oraz „wirtualnej Marcie”, która opowie nie tylko o hipotece odwróconej, ze strony internetowej będą mogli korzystać także ci użytkownicy, którzy słabo widzą lub słyszą.
Czytelny i jasny układ stron, odpowiednie kontrasty kolorystyczne, duże litery z dodatkową funkcją ich powiększania lub zmniejszania, krótkie, przystępnie napisane teksty oraz wirtualny doradca w postaci Marty, która będzie towarzyszyć użytkownikowi – to tylko wybrane elementy, które ułatwią przekaz skierowany do seniorów. – Osoby starsze to wyjątkowa grupa odbiorców. Chcieliśmy zadbać o ich komfort, ponieważ wiele witryn internetowych nie jest przystosowanych do ich potrzeb. Zaproponowaliśmy m.in. „szkło powiększające”, które pomoże dostosować wielkość czcionki do czytelnika oraz przyjazną postać Marty, która opowie o wszystkich aspektach związanych z naszą ofertą – podkreśla Wojciech Szmyd, Marketing Manager Funduszu Hipotecznego DOM S.A.
Strona internetowa funduszu jest podzielona na czytelne działy. Seniorzy znajdą tutaj – oprócz informacji o firmie oraz hipotece odwróconej – rubryki z najczęściej zadawanymi pytaniami i odpowiedziami, publikacjami w mediach, najważniejszymi wydarzeniami oraz listą partnerów funduszu, u których mogą dostać atrakcyjne rabaty. – Każdy zainteresowany otrzymywaniem renty hipotecznej może także złożyć wniosek online oraz umówić się na spotkanie z Ekspertem – dodaje Wojciech Szmyd.
Ciekawym rozwiązaniem jest przyjazny awatar w postaci Marty. – Wiemy z doświadczenia, że postać osoby, która mówi do nas, podpowiada i jest na każdym etapie przeglądania strony internetowej bardzo pomaga w jej nawigacji, zwłaszcza, ze wiele osób starszych nie czuje się tak pewnie w internecie jak młode pokolenie – podsumowuje Szmyd.
Źródło: Fundusz Hipoteczny DOM S.A.