15 kwietnia rozpoczęła się kampania reklamowa Lokaty Szczerozłotowej skierowana do klientów indywidualnych.
– Bank ponownie promuje trzymiesięczną Lokatę Szczerozłotową. Tym razem jednak kampania ma na celu poinformowanie klientów o dodatkowej korzyści, jaką daje konkurs „Marzenia na wagę złota”. Osoby, które założą lokatę, a następnie w 15 słowach opiszą swoje marzenia, mają szanse wygrać jedną z 15 sztabek złota lub jeden ze 100 złotych łańcuszków – powiedziała Małgorzata Wagner, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku BGŻ.
– Spot reklamowy wykorzystuje ponownie postać bohatera poszukującego złota – dodała Małgorzata Wagner.
Aby skorzystać z oferty wystarczy posiadać lub otworzyć konto osobiste w Banku BGŻ, na które po upływie trwania lokaty będą mogły trafić zgromadzone oszczędności. Minimalna kwota wymagana do otwarcia lokaty to 1000 zł, przy czym minimum połowę kwoty lokaty muszą stanowić nowe środki.
Kampania potrwa do 29 maja 2009 roku. Obejmuje reklamę telewizyjną, prasową, radiową oraz internet.
Kreacją kampanii Lokaty Szczerozłotowej zajęła się współpracująca z Bankiem BGŻ agencja reklamowa Grandes Kochonos. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Initiative Media.
Źródło: Bank BGŻ