MasterCard® PayPass™ na American Film Festival

Uczestnicy tegorocznej edycji wrocławskiego American Film Festival za wszystkie snacki, gadżety i napoje będą mogli płacić kartami zbliżeniowymi MasterCard® PayPass™ i Maestro® PayPass™.

Technologia PayPass to jedyna forma płatności, która w festiwalowym zamieszaniu gwarantuje oszczędność czasu i bezpieczeństwo naszych pieniędzy. Nareszcie koniec z grzebaniem po kieszeniach i spóźnianiem się do kinowej sali!

Jak działa PayPass?

Wystarczy zbliżyć swoją kartę MasterCard PayPass lub Maestro PayPass do specjalnego czytnika, a transakcja zostanie przeprowadzona automatycznie. Jeżeli kwota festiwalowych zakupów przekroczy 50 zł, oprócz zbliżenia karty do czytnika trzeba będzie dodatkowo wstukać kod PIN, jednak bez podawania karty sprzedawcy.

American Film Festival to okazja do zapoznania się ze współczesną kinematografią amerykańską oraz z kulturą i rzeczywistością Stanów Zjednoczonych. Na festiwalu będą prezentowane zarówno najnowsze tytuły uznanych reżyserów, jak również dzieła nieznanych twórców. Festiwal chce odkrywać dla polskiej publiczności nowe nazwiska i zjawiska w kinie amerykańskim. AFF będzie miał także charakter edukacyjny – oprócz najnowszych produkcji, będzie prezentowana klasyka: retrospektywy reżyserskie, aktorskie, kino gatunków.

– To już siódmy festiwal w tym roku, na którym obecna jest nasza technologia. Bardzo zależy nam na zapewnieniu uczestnikom masowych imprez bezpieczeństwa, szybkości i wygody transakcji. Dlatego też liczba festiwali, na których obecna jest technologia MasterCard PayPass, rośnie z roku na rok– mówi Krzysztof Drzyzga, new business development manager polskiego oddziału MasterCard Europe.

Co uczestnicy American Film Festival zaoszczędzą płacąc kartami z technologią PayPass?

American Film Festival w terminale z funkcjonalnością PayPass zaopatruje firma eService. – Technologia zbliżeniowa, jaką z powodzeniem dostarcza eService, staje się nieodłącznym elementem letnich festiwali muzycznych i filmowych. Dla nas, każde tego typu przedsięwzięcie to z jednej strony wyzwanie, któremu staramy się w 100% sprostać, z drugiej – jest to znakomita okazja do promocji nowoczesnej technologii wśród wielotysięcznej grupy festiwalowych sympatyków – mówi Katarzyna Jaworska.

Obecnie kartami zbliżeniowymi w technologii MasterCard PayPass i Maestro PayPass można płacić w następujących punktach:

McDonalds, Żabka i Fresh Market, saloniki prasowe Kolporter, coffeeheaven, EMPIK, Matras Księgarnie, Sferis, Shell, Era, Smyk, Douglas, Cinema City i Multikino, Venezia, Kakadu, Rossmann, Grupa Ultimate Fashion zarzadzająca takimi markami jak: Aldo, Bodique, Boss, Dune, Esprit, Mango, Mexx, Palmers, New Look, The Peacock, River Island, Wallis, Bomi, Euro Apteka, AlmiDecor i Flo, IKEA, Salad Story, Carry, Grupa LPP zarządzająca markami: Reserved, Cropp Town, House, Mohito, Grupa NG2 zarządzająca markami: CCC, Boti, Quazi, Krakowski Kredens, Grupa Inditex zarządzająca markami: Zara, Zara Home, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Massimo Dutti i Oysho, biletomaty w Warszawie i Wrocławiu, maszyny vendingowe oraz wiele tysięcy małych punktów usługowo handlowych. Dodatkowo PayPass umożliwia dokonywanie transakcji zbliżeniowych na wielu imprezach i festiwalach, a także stadionach Ekstraklasy.

Karty w technologii MasterCard PayPass można wyrobić w oddziałach następujących banków:
Pekao SA, BZ WBK, ING Bank Śląski, Alior Bank, mBank, Multibank, Citi Handlowy, Deutsche Bank, InvestBank, Millennium, Polbank, Inteligo, Raiffeisen Bank, GETIN Noble Bank, BNP Paribas Fortis, SGB, GBW, a kolejne pracują nad wprowadzeniem tego rozwiązania do swojej oferty

Źródło: MasterCard