MasterCard® PayPass w Katowicach, czyli zbliżeniowe oblicze festiwalu OFF

Od 5. do 7. sierpnia 2011 r. katowicka Dolina Trzech Stawów zatętni mocnym rytmem muzyki alternatywnej. W tym czasie alternatywnym do gotówki środkiem płatniczym będą karty zbliżeniowe w technologii MasterCard PayPass.

Technologia PayPass to jedyna forma płatności, która w festiwalowym zamieszaniu gwarantuje oszczędność czasu i bezpieczeństwo naszych pieniędzy.

W tym roku podczas festiwalu muzyki alternatywnej OFF za wszystkie rzeczy niezbędne do dobrej = zabawy, tj. napoje, gadżety i snacki można będzie zapłacić kartą zbliżeniową MasterCard PayPass lub Maestro® PayPass™. Wystarczy zbliżyć swoją kartę do specjalnego czytnika, a transakcja zostanie przeprowadzona automatycznie. Jeżeli kwota festiwalowych zakupów przekroczy 50 zł, oprócz zbliżenia karty do czytnika trzeba będzie dodatkowo wstukać kod PIN, jednak bez podawania karty sprzedawcy.

Kto wystąpi na tegorocznej edycji OFF Festivalu? M.in. Primal Scream grający album „Screamadelica”, Public Image Ltd, Gang Of Four, Mogwai, Ariel Pinks Haunted Graffiti, The Jon Spencer Blues Explosion, Low, Deerhoof, Liars, Actress, Meshuggah, Kury grające „P.O.L.O.V.I.R.U.S.”, Czesław Śpiewa Tesco Value, Abradab grający Kaliber 44 i Lech Janerka.

Co uczestnicy OFF Festival zaoszczędzą płacąc kartami z technologią PayPass?

„Festiwal OFF odkrywa przed ludźmi nową, alternatywną sztukę, zarówno w dziedzinie muzyki, jak i kina. Postanowiliśmy dołączyć do tej inicjatywy, prezentując festiwalowiczom alternatywne do gotówki rozwiązanie płatnicze – karty zbliżeniowe w technologii MasterCard PayPass”- mówi Krzysztof Drzyzga, new business development manager polskiego oddziału MasterCard Europe.

Dodatkowo dla tegorocznych festiwalowiczów mBank wraz z firmą MasterCard przygotował super promocję – wystarczy płacić bezstykowo kartami MasterCard PayPass mBanku, by aż 10% pieniędzy wydanych na OFF Festivalu wróciło na konta uczestników festiwalu we wrześniu.

OFF Festival w terminale z funkcjonalnością PayPass zaopatruje firma eService. „Technologia zbliżeniowa, jaką z powodzeniem dostarcza eService, staje się nieodłącznym elementem letnich festiwali muzycznych i filmowych. Dla nas, każde tego typu przedsięwzięcie to z jednej strony wyzwanie, któremu staramy się w 100% sprostać, z drugiej – jest to znakomita okazja do promocji nowoczesnej technologii wśród wielotysięcznej grupy festiwalowych sympatyków.” – mówi Katarzyna Jaworska. Obecnie kartami zbliżeniowymi w technologii MasterCard PayPass i Maestro PayPass można płacić w następujących punktach:

McDonalds, Żabka i Fresh Market, saloniki prasowe Kolporter, coffeeheaven, EMPIK, Matras Księgarnie, Sferis, Shell, Era, Smyk, Douglas, Cinema City i Multikino, Venezia, Kakadu, Rossmann, Grupa Ultimate Fashion zarzadzająca takimi markami jak: Aldo, Bodique, Boss, Dune, Esprit, Mango, Mexx, Palmers, New Look, The Peacock, River Island, Wallis, Bomi, Euro Apteka, AlmiDecor i Flo, IKEA, Salad Story, Carry, Grupa LPP zarządzająca markami: Reserved, Cropp Town, House, Mohito, Grupa NG2 zarządzająca markami: CCC, Boti, Quazi, Krakowski Kredens, Grupa Inditex zarządzająca markami: Zara, Zara Home, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Massimo Dutti i Oysho, biletomaty w Warszawie i Wrocławiu, maszyny vendingowe oraz wiele tysięcy małych punktów usługowo handlowych. Dodatkowo PayPass umożliwia dokonywanie transakcji zbliżeniowych na wielu imprezach i festiwalach, a także stadionach Ekstraklasy.

Karty w technologii MasterCard PayPass można wyrobić w oddziałach następujących banków: Pekao SA, BZ WBK, ING Bank Śląski, Alior Bank, mBank, Multibank, Citi Handlowy, Deutsche Bank, InvestBank, Millennium, Polbank, Inteligo, Raiffeisen Bank, GETIN Noble Bank, BNP Paribas Fortis, SGB, GBW, a kolejne pracują nad wprowadzeniem tego rozwiązania do swojej oferty

Źródło: MasterCard