MasterCard PayPass w sklepach Tatuum i Coyoco

Od końca października w sklepach sieci Tatuum i Coyoco za zakupy można płacić zbliżeniowo kartami MasterCard PayPass i Maestro PayPass. Spółka Kan, która jest właścicielem obu marek pragnie rozwijać ofertę płatności bezgotówkowych dla klientów, zapewniając im tym samym większą wygodę i bezpieczeństwo podczas dokonywania zakupów.

Szaleństwo zakupów może pochłonąć każdego. Wybór odpowiedniego stroju i radość, jaka towarzyszy dobieraniu oryginalnych dodatków nie powinna być zmącona przez czasochłonne stanie przy kasie. Dlatego, w odpowiedzi na potrzeby klientów, sieć sklepów Tatuum i Coyoco wprowadza możliwość płacenia kartą zbliżeniową, szybko, wygodnie i przede wszystkim bezpiecznie.

Technologia MasterCard PayPass zawsze pozwala na dokonywanie płatności w sposób zbliżeniowy bez względu na kwotę. Transakcje do 50 złotych nie muszą być potwierdzane kodem PIN. Jeżeli płatność przekracza kwotę 50 PLN, transakcja dalej odbywa sie w sposób zbliżeniowy i dodatkowo jest potwierdzana PIN-em. Technologia PayPass to nie tylko karty, ale również: zegarki, breloczki czy naklejki.

Firma Kan jest właścicielem marki odzieżowej Tatuum, która proponuje modne wzory ubrań dla kobiet i mężczyzn oraz Coyoco – oferującej stylowe akcesoria, ozdoby i biżuterie dla kobiet. Pierwszy sklep Tatuum w Polsce powstał w 1999 roku, obecnie firma posiada ponad 90 sklepów w całej Europie. Firma Coyoco weszła na rynek w 2008 roku i posiada swoje sklepy w Polsce, w Rumunii oraz na Węgrzech.

– Ten nowy sposób płatności zyskuje szybko popularność wśród konsumentów, a my zawsze staramy się oferować naszym klientom najnowsze rozwiązania podnoszące jakość obsługi. Teraz, dzięki nowej formie płatności, klienci TATUUM oraz COYOCO mogą płacić za zakupy dużo szybciej i bardziej komfortowo – mówi Jacek Ulowski, Dyrektor ds. Finansowych i Rozwoju w Kan Sp. z o.o.

– Bardzo nas cieszy fakt, iż sieć akceptantów MasterCard stale się poszerza. Oznacza to, iż karty zbliżeniowe przeszły z etapu nowinki technologicznej w naturalną potrzebę rynku. Klienci chcą po prostu płacić wygodniej i bezpieczniej.- mówi Sebastian Krzyk, szef departamentu sieci akceptacji Oddziału MasterCard Europe w Polsce.

– Nowoczesna technologia oraz innowacyjne metody płatności, to podstawowe cechy naszej oferty. Cieszy nas fakt, że możemy zaoferować klientom sklepów Tatuum i Coyoco najwyższą jakość oraz szybkość i pewność przeprowadzanych transakcji, jakie gwarantuje technologia zbliżeniowa. – wyjaśnia Marek Maciocha, Dyrektor Sprzedaży ds. Kluczowych Klientów w Elavon Merchant Services.

Karty w technologii MasterCard PayPass można wyrobić w oddziałach następujących banków: Pekao SA, BZ WBK, ING Bank Śląski, IKANO BANK, Alior Bank, mBank, Multibank, Citi Handlowy, Deutsche Bank, InvestBank, Millennium, Polbank, Inteligo, Raiffeisen Bank, GETIN Noble Bank, BNP Paribas Fortis, SGB, GBW, DnB Nord, Credit Agricole, a kolejne pracują nad wprowadzeniem tego rozwiązania do swojej oferty

Zakupy z użyciem technologii PayPass akceptowane są już w dziesiątkach tysięcy punktów, takich jak m.in: McDonalds, Żabka i Fresh Market, saloniki prasowe Kolporter, coffeeheaven, EMPIK, Matras Księgarnie, Sferis, Shell, T-Mobile, Smyk, Douglas, Cinema City i Multikino, Venezia, Kakadu, Rossmann, Grupa Ultimate Fashion zarzadzająca takimi markami jak: Aldo, Bodique, Boss, Dune, Esprit, Mexx, Palmers, New Look, The Peacock, River Island, Wallis; Bomi, Euro Apteka, AlmiDecor i Flo, IKEA, Salad Story, Carry, perfumerie Sephora, Grupa LPP zarządzająca markami: Reserved, Cropp Town, House, Mohito; Alma, Deni Cler Milano, Krakowskie Kredens, W.KRUK, Vistula i Wólczanka, PROMOD; Grupa NG2 zarządzająca markami: CCC, Boti, Quazi; Grupa Inditex zarządzająca markami: Zara, Zara Home, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Massimo Dutti, Oysho oraz Uterque; Grupa Varner zarządzająca markami: Benetton i Cubus; Marks&Spencer, Pretty Girl, RTV EURO AGD, Tatuum i Coyoco, biletomaty w Warszawie i Wrocławiu, maszyny vendingowe oraz wiele tysięcy małych punktów usługowo handlowych. Dodatkowo PayPass umożliwia dokonywanie transakcji zbliżeniowych na wielu imprezach i festiwalach, a także na stadionach Ekstraklasy.

Informacje na temat technologii MasterCard PayPass oraz sieci jej akceptacji można znaleźć na stronie internetowej www.paypass.pl

Źródło: Weber Shandwick