Mastercard wspiera 29. Finał WOŚP:  #MastercardGrazWOSP i eSkarbonki

Mastercard już po raz dziewiąty angażuje się w Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, którego 29. edycja odbędzie się 31 stycznia 2021 r. W dniu Finału tradycyjnie już na Twitterze zorganizowana zostanie akcja #MastercardGraZWOŚP. Mastercard wyposażył też kwestujących na rzecz WOŚP w oficjalne, „wirtualne puszki”, czyli eSkarbonki.

Już po raz ósmy z rzędu w dniu Finału WOŚP odbędzie się akcja na Twitterze z hashtagiem #MastercardGraZWOŚP. Za pierwszy tweet lub retweet każdego użytkownika opublikowany w dniu Finału, Mastercard przekaże 5 złotych na konto Orkiestry. Podczas zeszłorocznego użytkownicy opublikowali 38 625 takich wpisów. Tweetować można od godziny 00:00 do 23:59 w dniu wydarzania. Łącznie, od początku inicjatywy w 2014 r., dzięki akcji „Mastercard gra z WOŚP” wspólnie z użytkownikami Twittera Mastercard zebrał dla Orkiestry ponad 1 250 000 zł.

– Jesteśmy tam, gdzie są Polacy, bo to oni tworzą magię Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Każdy, kto wrzuci datek do puszki, dorzuci się eSkarbonki albo opublikuje odpowiedni wpis na Twitterze, staje się częścią wielkiej grupy ludzi o ogromnych sercach, która zmienia Polską rzeczywistość – nie tylko w ten jeden styczniowy dzień. Bądźcie z nami, znajdźcie najwygodniejszy dla siebie sposób bycia z Orkiestrą i grajcie z nami do końca świata i o jeden dzień dłużej! – mówi Jurek Owsiak, Prezes Zarządu WOŚP.

Podobnie jak w latach ubiegłych, do „puszki” dołożyć się można wrzucając pieniądze „w realu” lub wpłacając je do internetowej eSkarbonki, dostępnej pod adresem https://eskarbonka.wosp.org.pl/. To czwarty rok, w którym darczyńcy skorzystać mogą z tego cyfrowego rozwiązania.

Kwota w eSkarbonce WOŚP na kilka dni przed finałem przekroczyła 4 600 000 złotych, co stanowi siedmiokrotność kwoty, która finalnie znalazła się w eSkarbonce w roku ubiegłym. Dzięki współpracy Mastercard z Fundacją, kwestować on-line można jeszcze do 1 lutego. W tym roku nowością są eSkarbonki, zakładane przez firmy z segmentu MŚP, które mogą w ten sposób prowadzić zbiórkę wśród swoich pracowników, klientów czy partnerów biznesowych bez konieczności rejestrowania sztabu. eSkarbonki mogą zakładać też osoby fizyczne, które wspólnie z wolontariuszami i przedsiębiorcami chcą zachęcać do włączenia się w zbiórkę Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Źródło: Mastercard