Konkurs „Mistrz Obsługi Klienta” jest cyklicznym przedsięwzięciem organizowanym przez Przedstawicielstwo MasterCard Europe w Polsce. Jego głównym celem jest stałe uzupełnianie poziomu wiedzy środowiska bankowego na temat kart i programów płatniczych. „Podstawowym założeniem konkursu jest wsparcie naszych partnerów – bankowców w doskonaleniu umiejętności pomagających w codziennej pracy z klientami. Wierzymy, że uczestnictwo w konkursie pozwala bankowcom na sprawdzenie oraz na ewentualne poszerzenie dotychczasowej wiedzy z zakresu profesjonalnej obsługi klienta i usług związanych z kartami płatniczymi” – komentuje ideę konkursu Paweł Rychliński, dyrektor generalny Przedstawicielstwa MasterCard Europe w Polsce.
Tegoroczna edycja konkursu „Mistrz Obsługi Klienta” startuje w poniedziałek, 5 listopada 2007 r., ale zgłaszać się do konkursu można już od poniedziałku, 22 października b.r. Pierwszym krokiem w konkursie jest zarejestrowanie zespołu na stronie www.bankowiec.pl. Uczestnicy – zespoły składające się z 2 – 4 osób, mogą zarejestrować swój zespół, podając adres e-mail.
Tegoroczna edycja będzie miała formę quizu. W konkursie wyodrębniono 3 etapy, każdy trwający 2 tygodnie. W założonym czasie każdy z uczestników danego zespołu musi odpowiedzieć na min. 7 z 30 pytań zamkniętych, a następnie na 1 pytanie otwarte. Pytania będą dotyczyły nie tylko kart MasterCard, zasad obsługi klienta i kwestii ogólnoekonomicznych.
Wyłonienie finalistów szóstej edycji nastąpi do 15 stycznia przyszłego roku. Podczas finałowej gali, przewidzianej na luty 2008 r. zmierzą się ze sobą zespoły, które łącznie uzyskają najwięcej punktów we wszystkich etapach. Na zwycięzców i finalistów czekają atrakcyjne nagrody, od odtwarzaczy MP3 i aparatów cyfrowych, przez iPody, zestawy kina domowego, kamery cyfrowe, aż po główną nagrodę dla zwycięskiego zespołu, którą będzie wycieczka do jednej z wybranych „Stolic finansowych Europy”.
Poprzednie edycje konkursu spotkały się z dużym zainteresowaniem bankowców. „Z roku na rok odnotowujemy coraz większe zainteresowanie naszym przedsięwzieciem. Wśród uczestników kolejnych edycji pojawiają się zarówno osoby nowe, jak i ludzie przystępujący do konkursu po raz kolejny. Mobilizuje nas to do tego, by za każdym razem proponować uczestnikom nową, atrakcyjną formułę konkursową. Mam nadzieję, że znajdzie ona uznanie w oczach uczestników tegorocznej edycji. Już teraz zapraszam do udziału w konkursie” – zachęca Paweł Rychliński.