– Pierwsze trzy miesiące tego roku okazały się dla nas bardzo udane. Przede wszystkim zrealizowaliśmy założenia kwartalne związane ze sprzedażą naszych produktów leasingowych. Szczególnym optymizmem napawa fakt, że zwiększyliśmy penetrację rynku małych i średnich przedsiębiorstw. To niezwykle perspektywiczny segment, zwłaszcza jeśli mówimy o nowoczesnych usługach full service leasing – mówi Konrad Karpowicz, dyrektor Departamentu Handlowego Masterlease Polska.
Miniony kwartał Masterlease zamknął wynikiem 91,2 miliona zł obrotu. Jest to rezultat znacznie przewyższający wartość kontraktów leasingowych zawartych w pierwszym kwartale 2006.
– Rynek leasingowy rozwija się w Polsce bardzo dynamicznie. Dobra koniunktura gospodarcza oraz potrzeby inwestycyjne polskich przedsiębiorców są źródłem większego popytu na usługi leasingowe. Prawdopodobnie również i w tym roku nasza branża odnotuje kolejny rekord sprzedaży swoich produktów.
Celem Masterlease na ten rok jest 30% wzrost sprzedaży usług typu full service leasing. W moim przekonaniu ten rodzaj produktów ma przed sobą bardzo dobrą przyszłość. Dziś, duża część naszych klientów przedłużających umowy leasingowe decyduje się na wynajem pojazdów. Produkty full service leasing są dla przedsiębiorców wygodne, a ich wybór jest często uzasadniony względami ekonomicznymi. Jestem przekonany, że rynek leasingowy będzie w Polsce podążał w kierunku produktów złożonych, takich jak wynajem długoterminowy – powiedział Jerzy Kobyliński, prezes Zarządu Masterlease Polska.