Masterprint XL z Reserved

Masterprint XL uczestniczy w nowej kampanii reklamowej Reserved, która rozpoczęła się w kwietniu. Działania promocyjne, prowadzone niezwykle intensywnie od początku tego miesiąca, skupiają się na wzmacnianiu wizerunku Reserved jako marki niepowtarzalnej, eleganckiej, estetycznej, stworzonej z myślą o kobiecie nowoczesnej, modnej i pełnej klasy. Intensyfikacji przekazu służy także udział dwojga znanych modeli: Angie Schmidt (ulubienicy Chanel i Diora) i Ruana Swanepoela (modela z RPA, który jest jednym z największych odkryć nowojorskich agencji).

Kampania ma charakter ogólnopolski i koncentruje się na największych miastach naszego kraju. Ekspozycje indoorowe i outdoorowe, w całości przygotowane przez Masterprint XL, pojawią się w Poznaniu, Łodzi, Krakowie, Wrocławiu, Warszawie i Trójmieście. Poznańska firma na potrzeby kampanii przygotowała łącznie 37 powierzchni reklamowych zewnętrznych (frotnlighty, siatki, papier bbs) oraz wewnętrznych (folie i city lighty).

Z LPP współpracujemy po raz kolejny – mówi Andrzej Szubiński z Masterprint XL. Znamy dobrze potrzeby naszego stałego klienta i dokładamy wszelakich starań, aby drukowane przez nas reklamy były na najwyższym poziomie. Tym razem mogliśmy zaprezentować pełnię naszych możliwości, zarówno w pracach nad reklamą zewnętrzną i wewnętrzną – mamy nadzieję, że efekty zostaną docenione przez każdego, kto zetknie się z ekspozycjami najnowszej kolekcji Reserved.