Maszynka Gillette – teraz na kółkach

Celem akcji promocyjnej Gillette jest zapewnienie konsumentom możliwości przetestowania nowej maszynki jeszcze przed jej oficjalnym wprowadzeniem na rynek. Gillette wykorzystuje w akcji ciężarówkę M3Power wyposażoną w 10 specjalnie przystosowanych i odpowiednio zaaranżowanych stanowisk, gdzie ochotnicy będą mogli ogolić się, wypróbowując działanie nowej maszynki Gillette M3Power – rewolucyjnej nowości w serii MACH3, gwarantującej zupełnie nową jakość golenia.

M3Power Truck to ciężarówka zbudowana specjalnie dla potrzeb akcji Gillette. Elementy graficzne na zewnątrz i wewnątrz pojazdu nawiązują do grafiki używanej w kampanii promocyjnej M3Power, wykorzystując m.in. wizerunek „twarzy Gillette” – Davida Beckhama. Truck jeździ po Europie od kwietnia br., w tym czasie odwiedził już Czechy, Słowację i Węgry.

Ciężarówkę M3Power przygotowała i jej trasę organizuje agencja Prowokator, wparcie PR zapewnia Ad rem Public Relations. Partnerem medialnym akcji jest Radio Eska.