W ich oczach produkty właśnie tych firm mogłyby w najlepszy sposób rozreklamować dobrą jakość produktów „made in Poland”, czytamy w „Rzeczpospolitej”.
„Jak wynika z ankiety przeprowadzonej na zlecenie Fundacji Dajesz Pracę.PL, choć przy wyborze produktu patrzymy głównie na jego jakość i cenę (kluczowe dla dziewięciu na dziesięciu konsumentów), to zwracamy też uwagę na polskie pochodzenie i markę. Za ważne uznało je sześciu na dziesięciu Polaków„, czytamy w dzienniku.
„Na podstawie ankiety powstała lista najczęściej polecanych rodzimych marek – wizytówek polskich produktów, wybranych spośród 108 krajowych brandów podzielonych na osiem branżowych kategori”, pisze dalej „Rzeczpospolita”.
Polska dość aktywnie włącza się w promocję rodzimych produktów na arenie międzynarodowej. Niemało polskich produktów spożywczych figuruje już w oficjalnych unijnych rejestrach wyrobów narodowych o wysokiej jakości. Czytaj więcej.
Na podstawie artykułu Anity Błaszczak pt. „Marki polecane przez konsumentów” z dzisiejszej „Rzeczpospolitej”.