Rafał Jakubowski, dyrektor departamentu marketingu bankowości detalicznej odchodzi z mBanku po 10 latach. Od 1 marca jego miejsce zajmie Mateusz Żelechowski, który w banku jest od 2006 roku.
Mateusz Żelechowski pracuje w bankowości od blisko 20 lat. W 2007 roku został rzecznikiem prasowym MultiBanku (marki, która funkcjonowała w ramach dawnego BRE Banku i której klienci zostali przeniesieni do mBanku). Następnie kierował biurem prasowym bankowości detalicznej mBanku. W kolejnych latach jako wicedyrektor marketingu współtworzył i wdrażał strategie komunikacyjne dla segmentów detalicznych. Od marca 2020 jest dyrektorem Departamentu Klienta Indywidualnego odpowiadającego za pozyskiwanie i wzmacnianie relacji z klientami banku.
Mateusz jest absolwentem wydziału filologicznego Uniwersytetu Łódzkiego, uczestnikiem studiów podyplomowych The Chartered Institute of Marketing, a aktualnie bierze udział w Advanced Management Program w IESE Business School.
Jako dyrektor marketingu detalicznego mBanku będzie odpowiadał za realizację strategii marketingowej dla klientów dojrzałych, młodych, premium i segmentu SME, działania związane z wizerunkiem marki, kanały social mediowe banku, a także działania z zakresu ESG, tj. współpraca z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy.
– Marka mBanku przeszła kapitalną drogę, awansując z kategorii online do uniwersalnej. Dziś jest rozpoznawalnym symbolem banku z czołówki polskich instytucji finansowych. W tej podróży nasz brand nie stracił magnetyzmu, świeżości i z powodzeniem przyciąga klientów w każdym wieku. Dlatego z dużym szacunkiem patrzę na dokonania moich poprzedników i zespoły, które przez lata ugruntowały pozycję marki – mówi Mateusz Żelechowski – Dziękuję za tę nominację i traktuję ją jako duże wyróżnienie. Niezmienną ambicją mBanku jest wzrost. Dlatego wspólnie z zespołem chcę wspierać rozwój biznesu, zwracając szczególną uwagę na potrzeby i wyzwania finansowe, z jakimi mierzą się klienci – dodaje Żelechowski.
Źródło: mBank