Matrix.pl dla Banku BPH: pierwsze w Polsce wdrożenie rozwiązań analitycznych KXEN

– Dołączenie komponentu KXEN Analytic Framework pozwoli znacznie skrócić i uprościć proces przygotowywania modeli miningowych. W efekcie będzie możliwe wdrażanie nawet kilku kampanii marketingowych dziennie, a wielopoziomowe analizy, które bank będzie mógł wykonywać po wdrożeniu, zapewnią optymalną selekcję grup docelowych. Znaczne przyśpieszenie tego procesu daje nam możliwość zwiększenia efektywności naszych działań wobec obecnych i nowych klientów banku. Jestem przekonany, że te działania pozwolą nam skutecznie wyróżnić się na konkurencyjnym rynku – powiedział Adil Abdelwahab Dyrektor Biura ds. CRM w Banku BPH.

W ramach projektu Matrix.pl wykona instalację platformy, przeprowadzi szkolenia z obsługi systemu oraz przygotuje analizy z obszaru optymalizacji kampanii marketingowych. Stosowane w Banku BPH rozwiązanie Teradata CRM zostanie uzupełnione o nowe funkcjonalności, jakie udostępniają narzędzia KXEN. Dzięki wdrożeniu Bank BPH zyska nowe narzędzie analityczne, które pozwoli na optymalizację działań marketingowych skierowanych do klientów banku.

Platforma KXEN Analytic Framework jest oparta na założeniach przełomowej teorii matematycznej Statistical Learning Theory. Została wyróżniona brytyjską nagrodą „Personalized Information Product of 2005”, wyprzedzając 15 innych systemów zgłoszonych do konkursu Information Management Awards.