mBank: 16 milionów zł na kartach pre-paid

mBank, we współpracy ze wszystkim operatorami oraz firmą Blue Media, umożliwia zasilanie kont typu pre-paid poprzez internetowy serwis mOBILE.

Obecnie z usługi doładowywania telefonu bezpośrednio z rachunku mBanku skorzystało ponad 130 tysięcy unikalnych użytkowników sieci Heyah, Orange, Sami Swoi, Simplus i Tak Tak. Liczba zasileń dokonywanych w mBanku wzrosła od początku br. o przeszło 330%, a tylko we wrześniu ich wartość przekroczyła 2 miliony złotych.

Zlecając zasilenie telefonu bezpośrednio w systemie transakcyjnym mBanku, Klient wybiera operatora i kwotę transakcji, a następnie finalizuje doładowanie. Każda osoba zasilająca konto telefonu może skorzystać z dodatkowych opcji, takich jak możliwość otrzymywania faktury za doładowanie, lub powiadomień o pojawiających się promocjach.

mBank pozostaje liderem rynku doładowań wśród innych banków. Usługa doładowania jest dostępna ze stron serwisu mOBILE, bezpośrednio z systemu transakcyjnego lub aplikacji mSIM.

„mSIM gwarantuje użytkownikowi dużą wygodę. Przykładowo osoba, która wyczerpała środki na karcie telefonu, zamiast szukać bankomatu by wypłacić pieniądze, a następnie kupić w kiosku ‘zdrapki’, może szybko połączyć się z mBankiem” – mówi Agnieszka Walczak-Karbowska, odpowiedzialna za projekt mOBILE i mSIM. „Wystarczy, że wybierze odpowiednią opcję menu w komórce i telefon jest doładowany bezpośrednio z rachunku w mBanku.” – dodaje.

Serwis mOBILE, został wprowadzony do oferty mBanku w czerwcu 2003 roku. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Internecie. Do tej pory, sprzedaż i funkcjonalność kart pre-paid oparta była na kodach doładowujących. mBank umożliwił proste i szybkie doładowanie konta telefonicznego. Po dokonaniu płatności Klient otrzymuje SMS informujący o aktualnym stanie konta na podany numer telefonu.