mBank – detaliczne ramię BRE Banku SA uruchomił w Łodzi pierwszy mKiosk – punkt obsługi Klientów w świecie rzeczywistym.

mKiosk to przede wszystkim:

· stanowisko internetowe, dzięki któremu Klienci maja zapewniony stały dostęp do rachunków w mBanku i mogą wykonywać wszystkie operacje dostępne przez kanał internetowy

· 2 stanowiska telefoniczne, dzięki którym Klienci mogą bezpośrednio połączyć się z mLinią. Te stanowiska pozwalają wykonywać operacje na rachunkach w mBanku zarówno za pomocą automatycznego teleserwisu mLinii jak i bezpośrednio korzystając z pomocy operatora.

· bankomat Euronetu do wypłat środków finansowych z rachunków w mBanku.

· bankomat depozytowy mBanku, dzięki któremu po raz pierwszy Klienci mBanku mogą wpłacać gotówkę do mBanku bez prowizji. Operacje te mogą być dokonywane zarówno przy użyciu karty mBanku jak i przez wpisanie nr rachunku w mBanku – wpłaty gotówkowe nie są obarczone żadną prowizją.

W mKiosku Klient może:

– uzyskać informacje o produktach i usługach w mBanku,

– otworzyć rachunek w mBanku – BEZ OPŁAT,

– korzystając z bankomatu depozytowego wpłacić gotówkę do mBanku – BEZ PROWIZJI,

– samodzielnie wykonać operacje w mBanku przez Internet i telefon – BEZ OPŁAT,

– wypłacić pieniądze w bankomacie Sieci Euronet – BEZ PROWIZJI

Dodatkowo mKiosk umożliwia użytkownikom bezpośrednią pomoc pracowników mBanku w zakresie informacji dotyczących oferty oraz procesu założenia rachunków. Doradca mBank jest do dyspozycji Klientów codziennie w godzinach: 10.00-20.00 od poniedziałku do soboty oraz 10.00-18.00 w niedzielę.

„Strategia funkcjonowania mBanku zakłada rozwój w stronę banku uniwersalnego, banku pierwszego wyboru, nowoczesnego, innowacyjnego od strony wdrażanych produktów oraz zawansowanego technologicznie – pioniera w obszarze technologii. Jesteśmy przekonani, że model biznesowy mBanku zachowa podstawowe wyróżniki: korzystną cenę – wysokie oprocentowanie oraz brak podstawowych opłat i prowizji, a także wygodę i dostępność w zarządzaniu środkami finansowymi. Przez cały czas analizujemy naszą pozycję i zastanawiamy się, czy barierą dalszego dynamicznego rozwoju mBanku może być brak fizycznej obecności. Dlatego właśnie uruchomiliśmy pilotażowy projekt obecności w świecie rzeczywistym, w przekonaniu, że nie chodzi o konkurowanie na tym polu z innymi bankami detalicznymi, tylko o zminimalizowanie ograniczeń oraz barier dla Klientów, związanych chociażby z wpłatą gotówki do mBanku. Jednocześnie strategia funkcjonowania mBanku jest nastawiona na zdalne pozyskiwanie i obsługę Klientów – głównie przez kanał internetowy.” – dodaje Sławomir Lachowski, Wiceprezes BRE Banku SA, twórca i pomysłodawca mBanku.