Konkurs „Bank Dostępny” to ogólnopolski projekt realizowany już po raz drugi przez Stowarzyszenie Otwarte Drzwi i Narodowy Bank Polski. Celem Konkursu jest wyłonienie i nagrodzenie banków, które są najbardziej przyjazne osobom niepełnosprawnym i starszym.
Jury konkursu uznało mBank za godny wyróżnienia na tle oferty innych banków działających na terenie Polski.
mBank, świadomy trudności, z jakimi na co dzień borykają się osoby niepełnosprawne, wykorzystuje nowoczesne kanały dostępu, aby umożliwić im korzystanie z usług bankowych. Osoby niewidome mogą zarządzać swoimi finansami przez telefon – poprzez automatyczny serwis IVR oraz rozmowę z operatorem mLinii. Ponad to mBank daje osobom głuchoniemym możliwość dokonywania wszelkich operacji poprzez serwis transakcyjny oraz porozumiewania się z przedstawicielami banku przez komunikator internetowy – mCzat z ekspertem.
mBank stara się nie tylko umożliwiać korzystanie z usług finansowych szerokiej grupie klientów, ale także buduje mSpołeczność. W tym roku po raz czwarty mBank organizuje gwiazdkową zbiórkę pieniędzy dla fundacji pomagających przede wszystkim dzieciom. Przed rokiem, w ramach akcji mKlienci potrzebującym, na szczytne cele klienci banku przekazali przeszło 13 tys. zł.