mBank: jesienna ofensywa reklamowa i moc możliwości

Właśnie wystartowała jesienna kampania reklamowa „ikony mobilności”. Kreacje mBanku, oparte na nowym pozycjonowaniu marki, podkreślają rozwiązania mobilne i pokazują moc możliwości, z których w codziennym życiu mogą skorzystać klienci.


W nowej koncepcji reklamowej zmianie uległ format wykorzystywany w spotach. Wcześniej każdy z nich zaczynał się od spójnika „jeśli”, rozwijanego dalej do idei „jeśli pojawia się jakaś potrzeba, to mBank szybko podpowiada jak ją zaspokoić”. Nowa odsłona reklamowa przynosi zmiany.

 – Teraz każdą z historii łączy zdanie będące manifestem marki – „mBank daje Ci moc możliwości”. Stoi za nim przekonanie, że ludzie chcą iść do przodu, bo przynosi to satysfakcję i pieniądze, a bank ma im w tym pomagać, a nie przeszkadzać. Ta idea będzie przyświecać tej i kolejnym kampaniom naszej marki – mówi Rafał Jakubowski, dyrektor Departamentu Marketingu Bankowości Detalicznej mBanku. 

W ramach zaplanowanych działań, we wrześniu w mediach pojawią się dwa spoty reklamowe. Pierwszy z nich dotyczy eKonta mobilnego ze zwrotem 300 zł od mBanku. Warunkiem skorzystania z promocji jest otwarcie rachunku, uruchomienie aplikacji mobilnej, regularne zasialnie konto kwotą min. 1 tys. zł oraz dokonywanie płatności kartą lub telefonem na minimum 250 zł miesięcznie.

Druga reklama skierowana jest do przedsiębiorców, których codzienne zmagania porównane zostały do nieustannego wyścigu z konkurencją. Ich biznes do sukcesu prowadzi kredyt bez opłat za udzielenie oferowany w mBanku.

Kampania potrwa do końca listopada br. Obejmuje działania w telewizji, internecie, na outdoorze oraz w kinach i w placówkach mBanku. Filmy promocyjne wyreżyserował David Lodge, a muzykę do reklam stworzył znany polski kompozytor Tomasz Opałka, który w Hoolywood współpracował z takimi sławami muzyki filmowej, jak nominowany do Oscara Marco Beltrami czy Christopher Young.

Kreacje do kampanii przygotowała agencja Grey, produkcję zrealizował Film Produkcja, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.