Wystartowała najnowsza kampania mBanku, stworzona przez GREY group. Jej celem jest zakomunikowanie wygody, wynikającej z kombinacji najlepszych rozwiązań bankowych online i mobile.
Kampania będzie emitowana w kanałach TV, OOH oraz Internecie. Jej głównym elementem jest seria trzech spotów, które ujrzą światło dzienne w najbliższych tygodniach. Każdy
z nich podkreśla inne funkcje nowej aplikacji mBanku, będącej przełomem na rynku mobilnych usług bankowych.
W naszej kampanii staraliśmy się w prostych historiach pokazać, jak bardzo przydatny może być mBank w codziennym życiu. Dzisiejszy świat pędzi z ogromną prędkością, a bank jest od tego, by dostarczać funkcjonalne rozwiązania – mówi Kuba Korolczuk, Executive Creative Director, GREY group.
Pierwszy ze spotów opisuje funkcje sprawdzania salda konta bez logowania oraz przelewu na numer telefonu. Celem kampanii jest też prezentacja udogodnień w nowej bankowości elektronicznej mBanku, takich jak „Ekspert online”, będący do dyspozycji klientów przez całą dobę.
Jednym z najbardziej charakterystycznych elementów spotów jest utwór „Lust for life” Iggy Popa. Kompozycja została wykorzystana do celów promocyjnych po raz pierwszy w historii polskiej reklamy.
Reżyserem spotów jest Julian Pugsley. Kreacją po stronie GREY group zajęli się Jakub Korolczuk (Executive Creative Director), Grzegorz Waliczek (Deputy Creative Director), Karina Hauer (Senior Copywriter) i Arnak Majewski (Senior Art Director). Obsługą klienta zajmowały się Magda Piotrowska i Weronika Lis. Domem produkcyjnym była Flota Filmowa.
Pierwszy z serii spotów mBanku wraz z materiałem z planu zdjęciowego i opisem kampanii jest dostępny na kanale YouTube GREY group:
GREY GROUP