mBank kończy obchody 10-lecia, organizując konkursy i akcję charytatywną

Obchody urodzin banku rozpoczęły się w maju br. w Teatrze Powszechnym w Łodzi – na pół roku przed dniem jubileuszu. Klienci wspólnie z pracownikami mBanku wzięli udział w przedstawieniu „Szalone nożyczki”.

Sztuka należy do najpopularniejszych w łódzkich teatrach, a w USA wpisana została do księgi rekordów Guinnessa jako najdłużej grane przedstawienie. O tym, jak kończy się komedia napisana przez Paula Portnera, decyduje publiczność – charakter tej sztuki świetnie więc wpisuje się w filozofię marki pierwszego wirtualnego banku w Polsce.

W sierpniu mBank jak co roku wsparł piątą edycję OFF Festivalu Katowice 2010 – największej polskiej imprezy poświęconej muzyce alternatywnej z całego świata. W trakcie trzech dni festiwalu artyści zaprezentowali się aż na pięciu scenach – w tym na największej, oznaczonej nazwą banku (mecenasa głównego OFF Festivalu). W ramach obchodów 10. urodzin, mBank zaprosił do Katowic 100 klientów. Dodatkowo, wszyscy uczestnicy festiwalu mogli wygodnie realizować transakcje zbliżeniowe kartami MasterCard PayPass mBanku ze zwrotem 10 proc. wartości przeprowadzonych płatności (promocja moneyback). W ciągu trzech dni w OFF Festivalu udział wzięło 15 tysięcy osób.

W listopadzie w sieci wystartował urodzinowy serwis mBanku, w którym poza historycznymi informacjami, znalazły się także kolejne odsłony urodzinowych atrakcji, w tym m.in. program partnerski „PolecamBank” (http://media.mbank.pl/pr/171238/mbank-premiuje-lojalnosc), w ramach którego bank płaci za polecania swoich usług stałym Klientom (nawet do 1200 zł w trakcie roku), oraz akcja zakupów w mSZOPIE ze zniżkami (przygotowano 100 produktów z nawet 40-proc. rabatem). Jedną z ostatnio ogłoszonych nowości jest konkurs, w którym siedem tysięcy Klientów ma możliwość wygrania mPYKACZa – nowej karty debetowej MasterCard mBanku w formie breloka, wyposażonej w technologię zbliżeniową. Aby zdobyć limitowany gadżet, należy znaleźć się w gronie osób najczęściej dokonujących transakcji bezgotówkowych kartami banku.

Wirtualny, urodzinowy tort dostępny jest pod adresem www.mBank10lat.pl.

Kulminacją obchodów 10-lecia banku był wielki koncert, zorganizowany 20 listopada w łódzkim klubie Wytwórnia. Na imprezie zagrała grupa Myslovitz oraz szwedzka wokalistka Lykke Li, która przyjechała na specjalne zaproszenie mBanku. Artystka była w Polsce po raz pierwszy. Popularność zdobyła w internecie dzięki serwisowi MySpace.com. Fanom na świecie znana jest m.in. z utworu „Possibility”. W koncercie uczestniczyło 1000 klientów mBanku, którzy zaproszenia wygrywali w specjalnym konkursie. Internauci wybrali również utwory, które podczas imprezy wykonał zespół Myslovitz. Koncert przyciągnął do Łodzi publiczność z całej Polski.

Elementem promocji koncertu był także krótki film z flashmobu, którego bohaterami byli tancerze wykonujący układ do utworu Lykke Li „I’m good, I’m gone”. Spot został nakręcony
12 września br. na rynku łódzkiej Manufaktury.

Usytuowanie części urodzinowych atrakcji w Łodzi jest nawiązaniem do historycznych korzeni mBanku, który powstał, rozwijał się i w dalszym ciągu rezyduje w tym mieście.

Na koncertach i wydarzeniach obchody jednak się nie zakończyły. Z okazji jubileuszu, Klienci mBanku w Polsce, Czechach i na Słowacji mogą wziąć udział w konkursie, w ramach którego należy zaprojektować nowy layout serwisu transakcyjnego banku. Konkurs jest kontynuacją projektu personalizacji systemu bankowości internetowej. Jeszcze we wrześniu osoby korzystające z eKONTA uzyskały możliwość wyboru pomiędzy szatami graficznymi serwisu transakcyjnego.

Ostatnim, trwającym nadal wydarzeniem jest akcja charytatywna, zorganizowana przez mBank – skierowana do najbardziej potrzebujących. Zasady tej akcji są proste – wystarczy kupić
za pośrednictwem Allegro.pl kubek mBanku ze specjalnej, limitowanej serii (http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=327353). Cała kwota z ich sprzedaży zostanie przeznaczona na Fundusz Edukacyjny, stworzony przez Fundację Świętego Mikołaja, z którego finansowane są inicjatywy edukacyjne dla najbiedniejszych dzieci. Koszty produkcji i wysyłki towarów pokrywa w całości mBank. Przedsięwzięcie to zamyka cykl urodzinowych niespodzianek, które zorganizowano w 2010 roku.

Źródło: mBank