mBank Łódź Maraton

To pierwszy Maraton w Łodzi, i tak jak w starożytnej Grecji, jego dystans wynosi 42 km 195 m a trasa biegnie ulicami miasta. Uczestnicy, którzy nie czują się na siłach pokonać tak długiego dystansu mogą wystartować w Półmaratonie (21 km 97 m), a młodzież – wziąć udział w izzyMaratonie – biegu dla młodzieży szkolnej.

„Naszym celem jest, aby mBank Łódź Maraton stał się cyklicznym przedsięwzięciem na wzór wielkich maratonów organizowanych w takich miastach jak: Nowy York, Berlin, Rzym czy Warszawa i na dobre zagościł w świadomości mieszkańców, ciesząc się sympatią oraz dużym zainteresowaniem. We wrześniu 1970 w Nowym Jorku wystartowało 127 zapaleńców, 55

z nich ukończyło bieg. Kto wie jak będzie wyglądał mBank Łódź Maraton za kilka lat… ale z pewnością warto być na tym pierwszym.” – podkreśla Sławomir Lachowski, pomysłodawca i twórca mBanku.

W ramach mBank Łódź Maraton odbędzie się zwyczajowe Pasta Party.

Start w Maratonie wymaga przygotowań i świetnej kondycji. Z tego powodu organizatorzy zapraszają wszystkich na serię treningów, które odbywać się będą w Rudzkim Klubie Sportowym w Łodzi.

Szczegółowe informacje o Maratonie, w tym formularz zgłoszeniowy dostępne są w specjalnie przygotowanym serwisie internetowym:

http://www.mbank.com.pl/maraton/index.html

Celem zabawy jest m. in. sprawdzenie granic własnej wytrzymałości i odporności psychicznej, popularyzacja aktywnego wypoczynku na świeżym powietrzu wśród Klientów mBanku, wymiana doświadczeń, poszerzenie grona miłośników imprez o podobnym charakterze oraz praktyczne potwierdzenie własnych umiejętności.

Umacnianie i poszerzanie relacji z Klientami, którzy tworzą mSpołeczność pierwszego wirtualnego banku w Polsce to jeden z najważniejszych elementów strategii funkcjonowania mBanku, który jako pierwszy na rynku na szeroką skalę podjął otwarty, szczery i uczciwy dialog z Klientami. Wraz z biegiem czasu o wizerunku mBanku zaczęły decydować również inne działania. Bardzo ważne stały się unikalne promocje, podróże oraz eventy dla Klientów. mBank w każdej aktywności podkreśla wyjątkowy sposób budowania relacji z Klientami.

Od trzech lat mBank organizuje mBank eXtreme oraz konkursy, w których nagradza ludzi aktywnych, przedsiębiorczych i ambitnych. Zwycięzcy wyruszają po nowe wyzwania, uczestnicząc w wyprawach prowadzonych przez Piotra Pustelnika. mBankowi Laureaci zdobywali już w kolejności Nepal i Tybet, RPA oraz chilijsko-argentyńską Patagonię.

W br. laureaci konkursu mBank Pustelnik Trophy IV, wezmą udział w wyprawie Tajemnicze Królestwa Tybetu.

mBank jako pierwszy skoncentrował się bezpośrednio na Klientach, postanowił zaspokajać ich najważniejsze potrzeby. Wszystko, co oferuje mBank – sposób organizacji, wewnętrzne i zewnętrze zasady działania, kultura korporacyjna – służy zapewnianiu Klientom wolności i niezależności oraz maksimum korzyści z korzystania z usług bankowych.