mBank ma imię i nazwisko

mBank rozwija się wraz ze zmieniającymi się i rosnącymi oczekiwaniami klientów. Wychodząc naprzeciw ich potrzebom, mBank rozpoczął pilotaż nowej formy obsługi, która zapewnia klientom bezpośredni kontakt z konkretnym i zawsze tym samym przedstawicielem banku.

– Klient mBanku, który jest lub stał się zamożny, nie zrezygnował z samoobsługi – mówi Jarosław Mastalerz, Członek Zarządu BRE Banku, Dyrektor Banku ds. Bankowości Detalicznej i Private Banking. Jednak jest coś, co się zmienia w życiu ludzi zamożnych. Zmienia się ilość czasu, którą posiadają. Strategia mBanku na początku opierała się na cenie. Przez osiem lat nasi Klienci zmienili się, stali się niekiedy zamożni; bardziej zajęci. To, co musimy im teraz dostarczyć – to nie tylko bardzo dobra cena, ale też gwarancja, że zużyjemy minimum czasu, by dać im to, czego chcą. Bo oni wiedzą, czego chcą – przekonuje Jarosław Mastalerz.

Udział w testach bank zaproponował pierwszej grupie klientów. Zaproszenia zostały rozesłane mailowo i w postaci komunikatów w serwisie transakcyjnym. W ramach pilotażu klienci będą kontaktować się ze swoim Menadżerem Relacji, czyli osobę znaną im z imienia i nazwiska, która będzie:
– odpowiadać na ich zapytania dotyczące korzystania z mBanku,
– przekazywać informacje o nowych produktach i usługach mBanku,
– budować plany finansowe związane z inwestowaniem oszczędności i finansowaniem inwestycji w ramach oferty mBanku.

Podczas kontaktu z Menedżerem Relacji będzie możliwość zlecania dyspozycji jak na mLinii.

Nowa usługa mBanku to innowacja na rynku mająca na celu maksymalizację zysków klientów i oszczędzanie ich czasu. Program pilotażowy realizowany jest z siedmioma Menadżerami Relacji w Łodzi, którzy bezpośrednie kontakty z klientami rozpoczęli 1 października. Nazwa programu podobnie jak dokładny zakres świadczonych w jego ramach usług zostanie wypracowana we współpracy z klientami.

Pilotaż będzie realizowany do co najmniej 31 grudnia 2008 r. Po jego zakończeniu zapadnie decyzja dotycząca kształtu i zakresu usługi.

Z rachunków w mBanku korzysta już ponad 1,9 mln klientów, którzy otworzyli ponad 2,6 mln rachunków.