Dziennikarze zajmujący się tematyką finansową po raz kolejny uznali, że najlepsze biuro prasowe ma mBank. Jednocześnie wskazali bank jako najbardziej godny polecenia klientom indywidualnym. Badanie przeprowadza co dwa lata firma ARC Rynek i Opinia.
W pięciostopniowej skali biuro prasowe mBanku otrzymało od dziennikarzy ocenę 4,38. Taki wynik pozwolił mBankowi po raz kolejny zająć pierwsze miejsce w badaniu jakości współpracy z biurami prasowymi banków, które odbywa się regularnie od 2000 roku.
Specjaliści od PR w mBanku zdobyli pierwsze miejsca w kategoriach takich jak: szybkość reakcji, znajomość specyfiki pracy dziennikarzy, profesjonalizm i wiedza. Najlepiej radzą sobie również z budowaniem relacji z przedstawicielami mediów oraz prezentowaniem tematów w interesujący sposób.
Dziennikarze zostali również poproszeni o ocenę wizerunku samych banków. mBank został najwyżej oceniony w 7 z 15 kategorii. Według badanych jest najbardziej nowoczesną, cyfrową i innowacyjną instytucją na rynku. Zatrudnia najlepszych specjalistów i jest najbardziej przyjazny w kontaktach z mediami.
Źródlo: mBank