Największy bank internetowy jako pierwszy wśród instytucji finansowych unowocześnia wygląd swojego fanpage’a na Facebooku, zmieniając sposób prezentacji informacji na wygodny dla użytkownika Timeline.
mBank komunikuje się z klientami za pośrednictwem Facebooka od 2009 r. – od tego czasu jego fanpage stał się jednym z najszybciej rozwijających się komercyjnych profili banków w kraju i drugim co do wielkości na polskim Facebooku. Informacje z życia banku śledzi już ponad 25,5 tys. fanów.
– Obecność na Facebooku traktujemy jako okazję do dialogu z klientami. Biorąc pod uwagę ich aktywność, możemy powiedzieć, że jest to słuszne podejście. Teraz nasi użytkownicy będą mieć możliwość testowania nowego rozwiązania, jakie już wkrótce Facebook wdroży dla wszystkich komercyjnych stron, czyli Timeline’a. Będziemy czekać na ich spostrzeżenia na temat nowej formy naszej strony – tłumaczy Tomasz Lipiński, naczelnik Wydziału Komunikacji Internetowej ds. Klientów Dojrzałych i Studentów.
Zmiana dotyczy głównie sposobu prezentowania treści, nowego układu stron z wyeksponowanymi zdjęciami i grafikami. Dzięki Timeline użytkownik ma łatwiejszy podgląd w historię publikacji, a więc także szybciej uzyskuje ważne dla niego informacje. Wszystkie zakładki znajdują się w górnej części strony, a komentarze użytkowników są bardziej eksponowane, co także zwiększa dostępność treści. Istotną zmianą jest również możliwość sterowania dostępnością informacji, która pozwoli skupić się na najważniejszych treściach.
mBank będzie pierwszym polskim bankiem, który zaprezentuje fanom Timeline.
Źródło: mBank