mBank.net.pl pozyskuje coraz więcej partnerów

mBank.net.pl – jedyny program partnerski prowadzony przez bank – zdobywa coraz więcej kooperantów. Obecnie ponad 5200 partnerów mBanku zarejestrowało 7200 adresów internetowych. Za pośrednictwem programu osoby prywatne oraz firmy mogą sprzedawać ofertę mBanku.

Sprzedaż poprzez strony partnerskie stale wzrasta, a co za tym idzie, rosną również zyski partnerów mBanku. Przyczyniło się do tego m.in. udostępnienie partnerom ponad 180 materiałów promocyjnych. Partnerzy mogą otrzymać także bonus na dodatkową reklamę w www.AdKontekst.pl w wysokości 40% wartości zainwestowanej na promocję w systemie. Kod promocyjny uprawniający do otrzymania zniżki został rozesłany do każdego z partnerów programu. Aby skorzystać z rabatu, wystarczy wypełnić formularz zamówienia kampanii poprzez stronę promocyjną umieszczoną na www.mBank.net.pl. Należy podać w nim kod promocyjny. Uczestnikiem programu może zostać praktycznie każdy: osoba fizyczna oraz spółka prawa handlowego (firma), dysponująca stroną internetową, której treści będą zgodne z regulaminem Programu Partnerskiego i która uzyska akceptację mBanku.

Program mBank.net.pl to wspólne przedsięwzięcie mBanku i firmy Intercon. W ramach programu partnerzy za pośrednictwem własnych stron internetowych mogą proponować atrakcyjną ofertę mBanku:

– rachunki indywidualne i firmowe,
– produkty inwestycyjne; lokaty, SFI, eMAKLER,
– kredyty: gotówkowe, odnawialne, samochodowe, hipoteczne,
– karty kredytowe,
ubezpieczenie OC i AC oraz podróżne,
– doładowania GSM.