mBank rusza z najnowszą kampanią, która dowodzi, że jest otwarty dla otwartych.
19 października br. rusza nowa kampania wizerunkowo-sprzedażowa mBanku. Ma na celu poinformowanie jak najszerszej grupy odbiorców, że oferta mBanku wykracza poza standardowe wyobrażenia o bankowości. Przekaz skupia się na komunikowaniu kluczowych zalet mBanku, promując ofertę dla klientów indywidualnych i firmowych: eKONTO, Supermarket Funduszy Inwestycyjnych, ubezpieczenie samochodowe oraz mBIZNES konto.
Najnowsze reklamy skierowane są do obecnych i nowych, potencjalnych klientów mBanku. Trzy spoty, które będziemy prezentować, mają na celu wzmocnienie pozytywnego wizerunku mBanku, który, mimo zmian na rynku bankowym, niezmiennie oferuje podstawowe produkty bez opłat i daje dostęp do bardzo szerokiej oferty bankowej i około bankowej. Jak w każdej naszej kampanii odwołujemy się do poczucia humoru odbiorców, mamy więc nadzieję, że reklamy spotkają się z dobrym przyjęciem – mówi Ewelina Sadowska-Pilc, Dyrektor Biura Komunikacji i Zarządzania Marką.
Najnowsza kampania jest także wzmocnieniem wizerunku mBanku jako banku otwartego dla otwartych; dla ludzi ceniących innowacyjność i nowoczesne technologie, bez względu na wiek. – wyjaśnia Piotr Jakubowski, kierujący Wydziałem Reklamy i Zarządzania Marką w mBanku. mBank odważnie wkracza na pole zastrzeżone dla reklam społecznych i pozytywnie wykorzystuje te konteksty. Używamy konwencji demaskowania reklamy, która jest naszym znakiem firmowym, by jak zawsze podkreślić, że Klient powinien swobodnie decydować, mając pełen dostęp do informacji – dodaje Piotr Jakubowski.
Jako nośniki reklamowe wykorzystane zostaną plakaty, ulotki, billboardy. Reklamy będą pojawiać się w radiu, telewizji i kinach. Zrealizowane zostaną działania ambientowe oraz interaktywne działania społecznościowe w sieci
Kampania telewizyjna potrwa od 19 października do 5 grudnia br. i obejmie następujące stacje: TVN, TVP1 i TVP2, TVN7, TV4, TVN tematyczne, At Media, Discovery oraz Polsat Sport.
Kampania będzie widoczna także:
- w internecie na największych portalach (Interia, Onet.pl, WP.pl), w największych serwisach społecznościowych oraz na blogach
- w kinach sieci Cinema City
- na billboardach na terenie całej polski
- na plakatach w Centrach Biznesu i mKioskach
- na megaboardach przy Centrach Finansowych mBanku w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Lublinie i Szczecinie.
Kreacje do kampanii przygotowała agencja Czteryczwarte, a spot telewizyjny wyreżyserował Tomasz Konecki – reżyser Lejdis, Testosteronu, Ciała oraz Pół serio. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MPG.
Źródło: mBank