mBank pokazuje się studentom

Największy bank internetowy rozpoczął właśnie działania promocyjne skierowane do studentów. Na polskich uczelniach oraz w najważniejszych punktach akademickich pojawią się kreacje zachęcające do skorzystania z usług banku, a studenci, którzy staną się klientami mBanku, będą mogli skorzystać z dwóch promocji.

Nowe działania promocyjne firmowane są hasłem „eKONTO daje radę”, a grupą docelową jest młodzież akademicka. W ramach aktywności podkreślane są główne cechy rachunku osobistego w mBanku, czyli szczególnie istotne z punku widzenia studenta bezpłatne prowadzenie konta oraz przelewy internetowe.

Kampania łączy się z przygotowaną specjalnie dla studentów promocją, w ramach której otwierając rachunek osobisty, student otrzymuje za darmo mPykacz – zbliżeniową kartę debetową w formie breloka w systemie MasterCard PayPass.

Dodatkowo, jeśli student otworzy rachunek do końca stycznia 2012 r., a później wykona kartą minimum trzy transakcje na kwotę co najmniej 100 zł, otrzyma w prezencie pendrive.

Działania promocyjne prowadzone będą w grudniu br. oraz styczniu 2012 r. W ich ramach zaplanowano obecność kreacji reklamowych na największych krajowych uczelniach, na citylightach i billboardach w najważniejszych punktach akademickich oraz w prasie studenckiej. Dodatkowo, na 50 uczelniach zostaną przeprowadzone akcje ambientowe, zachęcające do otworzenia rachunku.

Kreacje do kampanii przygotowała agencja Ambasada Brand Communication, ambient zaplanował Albedo Marketing, a media zakupił dom mediowy MPG.

Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce, obsługującym 2,7 mln Klientów. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. W niezależnych badaniach i plebiscytach mBank regularnie zdobywa tytuł banku najchętniej polecanego przez Klientów w Polsce (m.in. Audyt Bankowości Detalicznej TNS Pentor za I kwartał 2011 r.). W roku 2011 mBank został także ogłoszony najbardziej przyjaznym bankiem internetowym w prestiżowym plebiscycie „Przyjazny Bank Newsweeka”.

Źródło: mBank