mBank: Ponad pół tysiąca firm chce przejść Cyfrową rewolucję

Właśnie zakończył się nabór wniosków do konkursu Cyfrowe rewolucje, prowadzonego w ramach kampanii społecznej mBanku dla firm. Liczba zgłoszeń przekroczyła pół tysiąca. Na zwycięzców czekają dwa pakiety specjalistycznych usług o wartości 100 tys. zł każdy oraz 10 nagród o wartości 10 tys. każda.

Omar Marques / Zuma Press / Forum

Konkurs jest częścią kampanii społecznej Cyfrowe rewolucje, w ramach której mBank wspiera mikro-, małe i średnie firmy w rozwinięciu działalności w e-commerce. Partnerem merytorycznym kampanii jest Izba Gospodarki Elektronicznej, a partnerem konkursu – Mastercard.

Do konkursu zgłosiło się 545 firm. Aż 58 proc. z nich nie miało wcześniej doświadczenia w internecie. Oznacza to, że kampania „Cyfrowe rewolucje” realnie wesprze firmy, które w dobie pandemii potrzebują jak najszybciej przenieść usługi do sieci.

Wśród zgłoszonych projektów dominuje branża handlowa, dużo zgłoszeń dotyczy też firm działających w branży budowlanej czy finansowej. Najwięcej wniosków złożono z województwa mazowieckiego oraz małopolskiego.

Więcej o konkursie

Konkurs Cyfrowe rewolucje ma dwie kategorie: dla firm o obrotach do 10 mln zł i od 10 do 50 mln zł. W każdej z nich do wygrania jest jedna nagroda główna o wartości 100 tys. zł netto oraz pięć nagród 2. stopnia o wartości 10 tys. zł netto każda (łącznie 12 nagród). Składają się one z dostosowanych do wielkości firmy pakietów usług, które ułatwią rozpoczęcie lub rozwinięcie działalności w e-commerce.

Na pakiety składają się m.in.:
narzędzia do budowy e-sklepu i jego integracji z serwisami zewnętrznymi,
szkolenia i usługi z zakresu e-marketingu, budowy marki i promocji,
wsparcie prawne i księgowe,
darmowe usługi kurierskie.

Czyli wszystko co potrzebne jest do prowadzenia e-sklepu. Dodatkowo 12 zwycięskich firm zyska też wsparcie mentorskie ekspertów i członków jury. Daje to bezcenną możliwość skonfrontowania pomysłów z doświadczonymi praktykami.

Zgłoszenia przyjmowane były do 22 lipca br. W jury konkursu zasiadają m.in. Joanna Ceplin, ekspert marketingu online, Przemysław Pająk, założycie Grupy Spider’s Web, Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej oraz Maciej Żak, współzałożyciel Dirlango, holdingu inwestującego w spółki technologiczne na etapie „growth”.

Więcej o kampanii

Centralnym miejscem kampanii jest edukacyjna strona internetowa www.mbank.pl/cyfrowerewolucje. Znajdują się na niej liczne materiały poradnikowe: artykuły eksperckie, case study i raporty branżowe. W serwisie dostępne też będą darmowe webinary prowadzone przez ekspertów – partnerów akcji. Pierwsze spotkanie z cyklu odbędzie się już 29 lipca: https://www.mbank.pl/cyfrowerewolucje/webinary/

Źródło: mBank