Klienci mBanku mogą już korzystać z nowej wersji portalu informacyjnego www.mBank.pl, który został zaprojektowany z myślą o wygodzie i wymaganiach współczesnego użytkownika internetu.
Nowy portal mBanku pojawił się w sieci w nocy z 8 na 9 października 2011 r. Jest to już czwarta duża zmiana serwisu od czasu powstania pierwszego banku internetowego w Polsce.
– Dla nas zmiana serwisu informacyjnego ma szczególny charakter, ponieważ jest to pierwsze i najistotniejsze miejsce kontaktu z klientem, to tu poznaje on nasz bank i dokonuje decyzji, czy spełniamy jego oczekiwania – mówi Tomasz Lipiński, odpowiedzialny za projekt nowego serwisu mBanku. – Od ostatniego wydania portalu minęły blisko 4 lata. Przez ten czas lista proponowanych przez bank produktów została poszerzona o kilkadziesiąt pozycji. Naszym głównym celem było więc pokazanie jak najszerszego spektrum oferty, tak aby klient miał w zasięgu jednego kliknięcia dostęp do najważniejszych dla niego opcji – dodaje Lipiński.
Wśród innych nowości można znaleźć szereg ułatwień nawigacyjnych tj. rozwijane menu główne gromadzące podstawowe informacje o grupie produktowej wraz z punktami startowymi do miejsc z nią powiązanych np. regulaminów, taryf.
Kolejnym nowym rozwiązaniem w serwisie jest wyszukiwarka kontekstowa podpowiadająca klientowi tematy, które mogą go zainteresować w trakcie wyszukiwania oraz rozbudowana stopka, pełniąca rolę narzędzia doradczego pomagającego sprofilować produkty pod swoje potrzeby.
Portal został logicznie podzielony na trzy funkcjonalne części:
- Produkty – sekcja prezentująca informacje o wszystkich dostępnych produktach i usługach mBanku. Szczególny nacisk położono na zaprezentowanie usług będących dodatkowymi w stosunku do produktów podstawowych;
- Pomoc i informacja – osobna sekcja, w której można znaleźć odpowiedzi na najważniejsze i najczęściej zadawane pytania, wszystkie regulaminy, tabelę oprocentowania, taryfę prowizji i opłat. Sekcja pełni rolę przewodnika objaśniającego zasady korzystania z banku internetowego;
- Porozmawiajmy – jest to część stanowiąca osobną platformę do komunikacji ze społecznością mBanku. Znajdują się w niej tradycyjne elementy komunikacji mBanku takie jak istniejące od lat mForum oraz firmowy blog. W tej części klienci będą mieli także dostęp do znanego już wcześniej mVideo bloga, będą również mogli zadać bezpośrednio pytanie jednemu z członków mRady.
Nowością są natomiast sekcje:
- Debaty, w której klienci mogą swobodnie wyrażać swoją opinię na zadany przez bank temat;
- Społeczność, w której prezentowane są profile osób zarejestrowanych jako klienci banku;
- Pomysły, w której klienci prezentują własne rozwiązania i sposoby na usprawnienie pracy banku.
Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce, obsługującym 2,7 mln klientów. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. W niezależnych badaniach i plebiscytach mBank regularnie zdobywa tytuł banku najchętniej polecanego przez klientów w Polsce (m.in. Audyt Bankowości Detalicznej TNS Pentor za I kwartał 2011 r.). W roku 2011 mBank został także ogłoszony najbardziej przyjaznym bankiem internetowym w prestiżowym plebiscycie „Przyjazny Bank Newsweeka”.
Źródło: mBank