Już 28 października część klientów po zalogowaniu się do konta zobaczy zupełnie nowy pulpit. Poza przejrzystym i prostym designem, daje on możliwość dopasowania widocznych na nim elementów do wymagań użytkownika. Nowy wygląd pulpitu bank wprowadza stopniowo. W pierwszej fazie zobaczy go ok. 20 proc. użytkowników.
Pulpit w mBanku przeszedł gruntowną przemianę po to, żeby użytkownik mógł łatwiej odnaleźć najważniejsze informacje. Teraz będą widoczne od razu po zalogowaniu.
– Gdy projektowaliśmy nowy pulpit, przyświecała nam idea prostoty. Dlatego wszystko, co klient zobaczy po wpisaniu swojego loginu i hasła, jest oszczędne w formie, ale funkcjonalne. Nie chcieliśmy też za użytkownika podejmować decyzji, który produkt jest dla niego kluczowy. Dlatego daliśmy mu możliwość wyboru, które informacje będą widoczne na pulpicie – mówi Agnieszka Walczak- Karbowska, odpowiedzialna za wdrożenie w mBanku
Najważniejsze zmiany
Nowością jest rezygnacja z „paska finansów” dzięki czemu nie będzie już trzeba wybierać między listą ostatnich operacji, a wykazem swoich rachunków. Zamiast niego użytkownik zobaczy:
Produkty, przede wszystkim rachunek podstawowy, dzięki czemu od razu pozna stan konta i będzie mógł zlecić przelew;
Skróconą wersję historii operacji, która pomoże kontrolować ostatnie operacje.
Skróceniu uległa też lista wiadomości – wszystko po to, żeby najważniejsze informacje były bardziej widoczne.
W nowym pulpicie użytkownik może sam zdecydować, jakie informacje chce widzieć od razu po zalogowaniu. Dotyczy to nie tylko produktów, które posiada, ale też kolejności ich prezentowania.
Źródło: mBank