mBank: Program Partnerski warty polecenia

Wdrożony system poleceń pozwala na promowanie Programu Partnerskiego mBank.net.pl przez samych uczestników. Uczestnik programu otrzyma w nagrodę równowartość 10% prowizji sprzedażowych pozyskanego partnera.

Wprowadzenie systemu poleceń jest kolejnym krokiem w kierunku zwiększania grona witryn oferujących usługi mBanku – mówi Janusz Orzelski, odpowiedzialny za Program Partnerski mBanku. Kolejnym krokiem będzie udostępnienie naszym partnerom nowych form materiałów promocyjnych oraz rozszerzenia oferty produktów niebankowcyh

Obecnie Partnerzy mBanku zarejestrowali niemal 3,5 tys. adresów internetowych.

Uczestnikiem Programu może zostać praktycznie każdy: osoba fizyczna oraz spółka prawa handlowego (firma), dysponująca ciekawą stroną internetową, której treści będą zgodne

z regulaminem Programu Partnerskiego i która uzyska akceptację pracownika mBanku.

W prowadzonym konkursie na Partnera Miesiąca nagrodzonych zostało już 7 witryn. Aktualnie tytuł ten przypadł portalowi www.fora.pl. Promocja zwycięskiej witryny na stronach mBanku przekłada się na wzrost jej oglądalności nawet o kilkadziesiąt tysięcy wizyt w ciągu miesiąca.

Oprócz rachunków, kredytów hipotecznych oraz pozostałych produktów mBanku, w ofercie partnerów znalazła się również możliwość wygodnego i szybkiego doładowania telefonów prepaid. W momencie, gdy klient mBanku dokona doładowania telefonu za pomocą serwisu partnerskiego – partner dostaje prowizję w wysokości 1% wartości zakupu. Dzięki tej usłudze możliwe jest doładowanie telefonu komórkowego wszystkich operatorów Prepaid za pomocą mTRANSFERU.