mBank wprowadza nową ofertę dla wszystkich posiadaczy eKONTA, zainteresowanych ubezpieczeniem NNW.
– Produkty ubezpieczeniowe, będące integralną częścią oferty mBanku, cieszą się rosnącą popularnością wśród naszych Klientów. Bazując na tym fakcie oraz analizie rynku zdecydowaliśmy o rozszerzeniu oferty o ubezpieczenie NNW przeznaczone dla klientów posiadających rachunki osobiste – mówi Wojciech Toboła, odpowiedzialny za ofertę rachunków osobistych w mBanku – Proponując konkurencyjne ceny, atrakcyjne warunki ubezpieczenia oraz swobodę w zarządzaniu polisą chcielibyśmy zwiększyć zaangażowanie naszych Klientów i pogłębić relację z nami – dodaje Wojciech Toboła.
Dostępne są trzy warianty:
Ochrona24h STANDARD – opłata miesięczna 2,99 zł
– Śmierć w wyniku NW – suma ubezpieczenia 10 tys. zł
– Śmierć w wyniku NW w środku lokomocji – suma ubezpieczenia 20 tys. zł
Ochrona24h KOMFORT 9,99 zł
– Śmierć w wyniku NW – suma ubezpieczenia – 25 tys. zł
– Śmierć w wyniku NW w środku lokomocji – suma ubezpieczenia – 50 tys. zł
– Pobyt w szpitalu w wyniku choroby lub NW – suma ubezpieczenia 3 tys. zł
Ochrona24h PREMIUM – 39,99 zł
– Śmierć Ubezpieczonego w wyniku NW – suma ubezpieczenia 100 tys. zł
– Śmierć w wyniku wypadku w środku lokomocji – suma ubezpieczenia 200 tys.
– Pobyt w szpitalu w wyniku choroby lub NW – suma ubezpieczenia 9 tys. zł
Dzienne świadczenie szpitalne wynosi 100 zł za każdy dzień pobytu w szpitalu i wypłacane jest od 4 dnia pobytu w szpitalu maksymalnie przez 30 lub 90 dni, w zależności od wariantu, w rocznym okresie ochrony ubezpieczeniowej.
Sumy ubezpieczenia z tytułu śmierci w wyniku NW oraz śmierci w wyniku NW w środku lokomocji nie kumulują się.
Opłata za ubezpieczenie pobierana jest automatycznie z eKONTA z góry za cały miesiąc kalendarzowy ochrony ubezpieczeniowej (przystępując do ubezpieczenia np. we wrześniu, jeszcze w tym samym miesiącu zostanie pobrana składka za październik).
Z ubezpieczenia mogą skorzystać klienci w wieku od 18 do 70 lat, którzy wyrazili zgodę na:
– nagrywanie rozmów telefonicznych prowadzonych pomiędzy klientem ubezpieczającego, a operatorem telefonicznego centrum obsługi klienta, będącego przedstawicielem ubezpieczającego,
– obciążanie rachunku eKONTO wartością miesięcznej składki ubezpieczeniowej, na podstawie telefonicznego zlecenia przekazanego operatorowi,
– otrzymanie OWU oraz zaakceptowanie wszystkich odczytanych przez operatora oświadczeń.
Ochrona ubezpieczeniowa rozpoczyna się od pierwszego dnia miesiąca kalendarzowego, następującego po opłaceniu składki.
Źródło: mBank