Twórcy programu Radość Życia – mBank oraz wydawnictwo G+J – zmienili zarówno szatę graficzną serwisu, jak i treść.
– Uczestnicy programu, posiadacze karty Visa Radość Życia mogą korzystać z atrakcyjnych rabatów, nawet do 30%, w ponad 2400 punktach znanych marek na terenie całego kraju. Minął już rok od rozpoczęcia programu, mieliśmy więc okazję przyjrzeć się dokładnie potrzebom naszych Klientów i na tej podstawie dokonać zmian w serwisie internetowym dedykowanym Radości Życia. Chcieliśmy, i myślę, że się nam to udało, stworzyć serwis jeszcze bardziej przejrzysty i prosty, gdzie można znaleźć informacje o produkcie, partnerach programu oraz przygotowanych przez nich promocjach specjalnych – mówi Ewa Tomala, odpowiedzialna za program Radość Życia po stronie mBanku.
Na stronie, oprócz aktualnych informacji o nowościach, znajduje się również wiele wskazówek dotyczących bezpiecznego i efektywnego korzystania z karty. Twórcom programu zależy, aby posiadacze karty nie mieli żadnych wątpliwości związanych z jej użytkowaniem. Dzięki nowemu serwisowi Radość Życia, każdy może dowiedzieć się co zrobić, by zakupy z kartą były w pełni bezpieczne i przynosiły maksimum korzyści. Dla osób, które na stronie nie znajdą odpowiedzi na nurtujące ich pytania, przygotowany został formularz kontaktu.
Posiadacze karty, dzięki stronie internetowej mogą na bieżąco śledzić swoje wydatki i dokonać spłaty zadłużenia, bez wychodzenia z domu.
Jednocześnie od 24 września trwa internetowa kampania promująca kartę. W mediaplanie znalazły się strony najchętniej odwiedzane przez kobiety takie jak: pudelek.pl, kafeteria.pl, gala.onet.pl oraz działy: kobieta, muzyka i film na portalu Interia.
Kreacja jest odważna i kładzie nacisk na korzyści, które oferuje karta: rabaty do 30% w markowych sklepach oraz niezależność finansową. Kampanię przygotowała agencja Tomorrow.
Osoby, które nie będą spełniać warunków przyznania karty kredytowej, otrzymają kartę debetową Radość Życia, która zapewni taki sam dostęp do rabatów oferowanych przez partnerów.
O kartę wnioskować mogą zarówno klienci mBanku, jak i osoby, które dotychczas nie korzystały z jego usług.