Strona mBanku, wirtualnego banku, prowadzonego przez BRE Bank SA uzyskała nowy kształt. Nie da się zaobserwować dużych i rewolucyjnych zmian w wyglądzie serwisu – zmiany te można nazwać kosmetycznymi, a jednak dokonała się rewolucja – mBankowy serwis uzyskał unikalny system zarządzania treścią. mBank ewoluował, stopniowo pojawiały się w jego ofercie banku coraz to nowe produkty: kredyty hipoteczne, fundusze inwestycyjne, karty kredytowe. Przyszedł moment, w którym należało zacząć ujednolicać również serwis internetowy – pozostający przecież najważniejszym kanałem kontaktu z klientami dla tego banku. Decyzja o wdrożeniu zintegrowanego systemu zarządzania treścią oznaczała nie lada wyzwanie. Intercon e-consulting opracował rozwiązanie pozwalające na efektywne zarządzanie mBankowym portalem w sposób przyjazny dla redaktorów serwisu i niezawodny dla Klientów mBanku. Rozwiązanie zostało dostosowane do specyficznych potrzeb naszego Klienta i wyposażone w funkcjonalności pozwalające na pełne wykorzystanie serwisu do celów informacyjnych, marketingowych i sprzedażowych – takie jak: szybka edycja aktualności, dodawanie i edycja listy bankomatów, zarządzanie wyświetlaniem banerów w portalu (adserwer), zarządzanie forum dyskusyjnym i wiele innych.
System uzyskał doskonałe wyniki w badaniach wydajnościowych i funkcjonalnych. Będzie również rozwijany, w miarę rozwoju potrzeb naszego Klienta.
mBank – internetowy bank należący do BRE Banku SA, lider bankowości internetowej w Polsce.
Intercon e-consulting, łódzka firma zajmująca się rozwiązaniami i doradztwem informatycznym, wśród jej najważniejszych klientów znajdują się mBank oraz MultiBank, dwa banki detaliczne należące do BRE Banku SA, Wólczanka SA, Narodowy Fundusz Zdrowia oraz inne instytucje.