mBank rozwija sieć mKiosków

mKioski mBanku zapewniają Klientom bezpośredni dostęp do rachunków i gotówki. W chwili obecnej, mKioski znajdują się w następujących lokalizacjach:

Łódź Geant „Pasaż Łódzki” Al. Włókniarzy 264

Kraków Centrum Handlowe M1, Al. Pokoju 67

Częstochowa Centrum Handlowe M1, ul. Kisielewskiego 8/16

mKiosk to przede wszystkim:

– dwa stanowiska internetowe, dzięki którym Klienci maja zapewniony stały dostęp do rachunków w mBanku i mogą wykonywać wszystkie operacje dostępne przez kanał internetowy,

– dwa stanowiska telefoniczne, dzięki którym Klienci mogą bezpośrednio połączyć się z mLinią. Te stanowiska pozwalają wykonywać operacje na rachunkach w mBanku zarówno za pomocą automatycznego teleserwisu mLinii jak i bezpośrednio korzystając z pomocy operatora,

– bankomat Euronetu do wypłat środków finansowych z rachunków w mBanku,

– bankomat depozytowy mBanku, dzięki któremu po raz pierwszy Klienci mBanku mogą wpłacać gotówkę do mBanku bez prowizji. Operacje te mogą być dokonywane przy użyciu karty mBanku – wpłaty gotówkowe nie są obarczone żadną prowizją.

Poszczególne mKioski mogą różnić się konfiguracją poszczególnych elementów.

W mKiosku Klient może:

– uzyskać informacje o produktach i usługach w mBanku,

– otworzyć rachunek w mBanku – BEZ OPŁAT,

– korzystając z bankomatu depozytowego wpłacić gotówkę do mBanku – BEZ PROWIZJI,

– samodzielnie wykonać operacje w mBanku przez Internet i telefon – BEZ OPŁAT,

– wypłacić pieniądze w bankomacie Sieci Euronet – BEZ PROWIZJI

Do końca br. mBank będzie zarządzał siecią ośmiu mKiosków, docelowo mBanku ma posiadać sieć stu mKiosków.

http://www.mbank.com.pl/przewodnik/mkiosk.html

„Strategia funkcjonowania mBanku zakłada rozwój w stronę banku uniwersalnego, banku pierwszego wyboru, nowoczesnego, innowacyjnego od strony wdrażanych produktów oraz zawansowanego technologicznie – pioniera w obszarze technologii. Przez cały czas analizujemy naszą pozycję i zastanawiamy się, czy barierą dalszego dynamicznego rozwoju mBanku może być brak fizycznej obecności. Dlatego właśnie uruchomiliśmy projekt obecności w świecie rzeczywistym, w przekonaniu, że nie chodzi o konkurowanie na tym polu z innymi bankami detalicznymi, tylko o zminimalizowanie ograniczeń oraz barier dla Klientów, związanych chociażby z wpłatą gotówki do mBanku. Jednocześnie strategia funkcjonowania mBanku jest nastawiona na zdalne pozyskiwanie i obsługę Klientów – głównie przez kanał internetowy.” – dodaje Sławomir Lachowski, Wiceprezes BRE Banku SA, twórca i pomysłodawca mBanku.