16 kwietna br. rusza kampania reklamowa Supermarketu Funduszy Inwestycyjnych mBanku.
Celem kampanii jest przekonanie osób inwestujących w fundusze inwestycyjne do skorzystania z oferty mBanku oraz budowa wizerunku Banku, w którym można zarabiać bez prowizji niezależnie od inwestowanej kwoty i wybranego funduszu, online, bez kolejek, nie tracąc czasu na wizyty w biurze maklerskim lub oddziale banku.
Kampania skierowana jest przede wszystkim do osób posiadających doświadczenie w inwestowaniu. W nietypowy sposób pokazuje zalety lokowania środków w jednostki funduszy poprzez Supermarket Funduszy Inwestycyjnych w mBanku.
– Reklama w formie nekrologu ma za zadanie wzbudzić zainteresowanie, przyciągnąć uwagę odbiorców, wyróżnić się. Chcieliśmy w przewrotny sposób wyeksponować korzyści, jakie daje inwestowanie poprzez Supermarket Funduszy Inwestycyjnych – mówi Ewelina Sadowska-Pilc, Naczelnik Wydziału Komunikacji i Zarządzania Marką mBanku. Z pewnością w pierwszej chwili forma reklamy może budzić kontrowersje, a nawet szok. Jednak jej treść nie pozostawia wątpliwości co do charakteru przekazu. Pokazujemy prostotę inwestowania oraz atrakcyjność oferty mBanku, z której może skorzystać każdy. W mBanku cała zainwestowana kwota pracuje na zysk Klienta, podczas gdy konkurencja już na starcie pomniejsza kapitał nawet o 4%, pobierając opłatę dystrybucyjną za nabycie jednostek uczestnictwa. W Supermarkecie Funduszy Inwestycyjnych mBanku Klient zarabia bez prowizji niezależnie od zainwestowanej kwoty i wybranego funduszu.
W kampanii podkreślane są najważniejsze zalety oferty mBanku dla osób inwestujących w fundusze:
brak opłat oraz prowizji z tytułu nabycia, zbycia i konwersji jednostek funduszy inwestycyjnych,
dostęp do portfela online 24h/dobę 7 dni w tygodniu,
szeroki wybór funduszy o zróżnicowanym stopniu ryzyka.
Kampania reklamowa będzie widoczna w prasie i Internecie. Pojawi się m.in. w dziennikach: Rzeczpospolita, Parkiet, Puls Biznesu, Gazeta Wyborcza, Gazeta Prawna; w magazynach: Forbes, Manager Magazin, HBR oraz tygodnikach opinii: Polityka, Newsweek, Wprost, Wysokie Obcasy, Przekrój. Mediaplan internetowy skoncentrowany jest na witrynach dedykowanych inwestorom m.in.: Parkiet.com, GPW.com.pl, Fundi.pl. Kampania obejmie również mKioski i Centra Finansow mBanku.
Kampania potrwa do końca maja.
Kreację prasową oraz internetową przygotowała agencja Czteryczwarte. Planowaniem mediów zajmował się dom mediowy Vizeum Polska.
Z usług Supermarketu Funduszy Inwestycyjnych mBanku korzysta już 260 tys. osób. Aktywa zgromadzone w SFI sięgają 1,5 mld zł. Obecnie poprzez platformę można nabyć przeszło 100 różnego rodzaju funduszy a oferta jest stale rozszerzana.