mBank z kolejną limitowaną kartą. Podoba się Wam?

Już niebawem w Łodzi rozpocznie się trzecia edycja showcase’owego festiwalu Great September. Od 12 do 14 września miasto zmieni się w wielką scenę muzyczną. Pomysłodawcą imprezy jest Artur Rojek, a mecenasami mBank i Mastercard.

fot. mBank

Festiwal Great September to impreza showcase’owa, czyli taka która łączy cechy klasycznej imprezy dla publiczności z wydarzeniem dla branży muzycznej. Na scenie głównej zagrają znani już szerokiej widowni wykonawcy, tacy jak: Kortez, Kwiat Jabłoni czy Otsochodzi, a w kilkunastu łódzkich klubach zaprezentują się debiutanci. Każdy z nich dostanie swoją szansę, by przedstawić się jak najlepiej potencjalnym fanom, dziennikarzom, osobom z wytwórni muzycznych i organizatorom innych festiwali, którzy mogą pomóc im rozwinąć skrzydła.

Impreza potrwa od 12 do 14 września. mBank wraz z firmą Mastercard od początku są mecenasami tego festiwalu. Scena główna mBanku i Mastercarda ustawiona zostanie w pasażu Schillera. Koncerty, tak jak w ubiegłych latach, będzie można oglądać bezpłatnie. Z tą różnicą, że w tym roku dla posiadaczy festiwalowych karnetów wyodrębniona zostanie specjalna strefa pod sceną. Karnety upoważniają też do wstępu do wszystkich festiwalowych klubów oraz na dodatkowe wydarzenia okołofestiwalowe, czyli spotkania z artystami i przedstawicielami branży muzycznej. Klienci mBanku będą je mogli kupić z 50 proc. rabatem. Aby z niego skorzystać należy wejść do aplikacji mobilnej banku i w zakładce Zakupy uaktywnić mOkazję dotyczącą tego festiwalu. Dzięki niej klienci mogą kupić bilet, a następnie dostać od banku zwrot połowy ceny, którą za niego zapłacili.

Podobnie jak rok temu, mBank przygotował również limitową kartę płatniczą, graficznie nawiązującą do identyfikacji wizualnej imprezy, która daje 50 proc. zniżki na zakup festiwalowych gadżetów. Karta dostępna jest w wersji tradycyjnej i mobilnej. Jest to jedna z trzech kart debetowych w ofercie banku, na której dane umieszczone są na rewersie (karta debetowa pionowa dla klienta detalicznego i karta Mastercard Business WOŚP dla klienta korporacyjnego). Szczegółowe informacje na temat atrakcji, które przygotował bank znaleźć można na stronie www.mbank.pl/greatseptember.

mBank chętnie angażuje się w ciekawe wydarzenia kulturalne, szczególnie te atrakcyjne z punktu widzenia jego klientów. A tych ma w Łodzi wielu, bo jak wynika z analiz banku, ponad 40 proc. dorosłych mieszkańców tego miasta ma jego rachunek. Tutaj są też korzenie detalicznej części mBanku, która powstała ponad 20 lat temu właśnie w Łodzi. Bank jest także jednym z największych pracodawców w województwie – zatrudnia około 3 tys. osób.

Źródło: mBank